برگزاری اردوی جهادی تخصصی در کوی مدرس اهواز

اردوی جهادی تخصصی پزشکی در منطقه کوی مدرس اهواز برگزار شد.

اردوی جهادی تخصصی پزشکی در منطقه کوی مدرس اهواز برگزار شد  که  هدف از برگزاری آن ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی و بهداشتی درمانی در رشته‌های مختلف پزشکی به مددجویان و نیازمندان مناطق کم برخوردار اهواز بود.

محمدرضا علیپور معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران این اردوی جهادی پزشکی از بخش‌های مختلف آن که در مدرسه‌های مدرس و شیخ انصاری این منطقه برپا شده بود بازدید کرد.

او با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری در شهرستان‌های مختلف و در قالب خدمات عمرانی، معیشتی و بهداشتی فرهنگی با کمیته امداد همکاری می‌کنند،   افزود: این اردوی جهادی به همت گروه جهادی شهید فرجوانی، دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بسیج جامعه پزشکی، بسیج مناطق نفت‌خیز و سپاه ناحیه امام علی (ع) برگزار شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان می‌گوید: در این اردوی جهادی که با همکاری پزشکان و نیرو‌های بهداشتی و درمانی جهادی، بسیجی و داوطلب انجام شد اهالی کوی مدرس از خدمات دندانپزشکی و خدمات درمانی در رشته‌های مختلف تخصصی بهره‌مند شده و  توسط پزشکان عمومی داوطلب معاینه شدند.

آقای علیپور با مثبت ارزیابی کردن فعالیت گروه‌های جهادی و همکاری کمیته امداد با آن‌ها گفت: فعالیت گروه‌های جهادی موجب امیدبخشی در جامعه شده و ارتقای همبستگی اجتماعی و امیدآفرینی را به دنبال دارد.

او تحویل دارو‌های رایگان، لوازم بهداشتی، آموزش‌های موضوعات فرزندآوری، جوانی جمعیت، پیشگیری از اعتیاد، فشارخون، دیابت و بهداشت دهان ودندان  را از دیگر اقدامات انجام شده  در این اردوی جهادی عنوان کرد.

در حاشیه این خدمات مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان  به همراه استاندار خوزستان  و نماینده، ولی فقیه محترم استان، از روند ارائه خدمات به مددجویان بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.