استاندار:

تامین آب پایدار شهر‌های شرقی سیستان و بلوچستان دستاورد آبگیری سد ماشکید است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با آبگیری سد ماشکید شاهد تامین آب پایدار برخی از مناطق و روستا‌های منطقه شرق استان هستیم.

محمد کرمی در جمع مردم سیرکان گفت: با وجود تمامی ترفندها، نقشه‌ها و تهدید‌های آمریکا، اما جبهه مقاومت در مقابله با اسرائیل حتی یک قدم عقب نشینی نکرد محکم در میدان ایستاد و امروز همگان شاهد شکست این رژیم کودک‌کش و صهیونیستی هستیم.

وی افزود: اقداماتی در زمینه راه‌های روستایی و آبرسانی در دست انجام است تا مشکلات اساسی حل شود، همچنین سد ماشکید آبرسانی شد و افزون بر آن آبرسانی به شهرستان‌های سیب سوران و مهرستان نیز در دست اقدام است.

استاندار ادامه داد: در بخش فیبر نوری، خانه‌های بهداشت، مخابرات و مدارس که آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم است نیز اقداماتی در دستور کار قرار دارد و این بخش‌ها در حال توسعه هستند.

وی گفت: در زمینه اشتغال باید از فرصت‌ها استفاده کرد و مرز مرکز صادرات باشد و آن را توسعه دهیم یعنی تولیدات بومی خود را صادر کنیم.

کرمی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان به هیچ وجه محروم و فاقد امکانات نیست؛ بلکه دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید از آن‌ها بهره کافی را برد، گفت: باید برای جوانان هزینه شود این‌ها آینده استان و کشور هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار