بهره مندی ۹۰۰ بیمار از بانک امانات هلال احمر آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از بهره مندی ۹۰۰ بیمار از بانک امانات هلال احمر استان خبر داد.

آقای منجم  راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر را مهم و امیدی برای بیماران نیازمند عنوان و اظهار کرد: در سال‌های اخیر جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی اقدام به راه‌اندازی این بانک امانات کرده است تا تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران نیازمند را به طور رایگان و مدت‌دار در اختیار آن‌ها قرار دهد.

وی ارزش تجهیزات موجود در بانک امانات هلال احمر آذربایجان شرقی که از سوی مردم اهدا شده است را بیش از پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

آقای منجم ادامه داد: با توجه به اینکه هزینه تهیه تجهیزات پزشکی برای بیماران نیازمند بسیار زیاد و سرسام آور است مشارکت مردم در تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر می‌تواند کمک بزرگی به این بیماران باشد.

وی راه‌های مشارکت در این موضوع خیر را اهدای تجهیزات پزشکی نو یا دست دوم و اهدای کمک‌های مالی اعلام کرد.

آقای منجم با اشاره به مشارکت یکی از خانواده‌های شهرستان اهری در اهدای اقلام مورد نیاز گفت: این خانواده هزینه چهلم ما در خود را به خرید و اهدای تجهیزات پزشکی به بانک امانات هلال احمر این شهرستان اختصاص دادند.

 وی گفت:خانواده فوق تعداد سه دستگاه ویلچر و یک دستگاه اکسیژن ساز خریداری و به این بانک اهدا کرد.

آقای منجم اهدی یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال و تجهیزات پزشکی به ارزش هشت میلیون ریال به خانه هلال زینبیه شهر‌های بناب و خامنه را از جمله اقدام خیرانه خانواده‌های متوفیان در استان برشمرد.

وی با بیان اینکه کار خیر هیچ حد و مرزی ندارد یادآور شد: بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر راهی برای کمک به بیماران نیازمند است که با مشارکت مردم می‌توان امیدی برای این بیماران ایجاد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار