فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

بسیج تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند

سردار زارع کمالی گفت: بسیج کارنامه درخشانی از عملکرد خود در طول این چند دهه به جای گذاشته است.

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد با گرامیداشت و تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان و ملت شریف ایران گفت: بسیج از دل بحران‌های اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و با تدابیر الهی گونه حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.

او خاطرنشان کرد: هر کسی در هر صنف و شغلی باید خود را برای جلوگیری از کفر و مبارزه با بیگانگان مهیا کند. بسیج با خلاقیت، پشتکار و اخلاص توانسته تا به امروز تهدیدات مختلفی را تبدیل به فرصت کند و کارنامه درخشانی از عملکرد خود در طول این چند دهه به جای گذاشته است.

فرمانده سپاه الغدیر استان، بسیج را برآمده از مردم و برای مردم دانست و تصریح کرد: بسیج با همین روحیه توانسته در عرصه‌های مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی تاثیرگذار باشد و در طول این سال‌ها، نشان داده که جمله «ما می‌توانیم» جمله رویایی نیست بلکه واقعیت شیرین و قابل دست‌یافتنی است.

زارع کمالی ادامه داد: بسیج نشان داده که همچون افراد ضعیفی نیست که به حد امکانات تلاش می‌کنند، بلکه با تبعیت از امامین انقلاب و توسل به ائمه اطهار (ع) و توکل به خداوند منان و روحیه جهادی و انقلابی، در میدان‌های مختلف پیکار باید جلو رفت و منشا اثر بود.

او تأکید کرد: بسیج با عملکرد رضایت‌مندانه خود توانسته است رضایت را بر لبان امامین انقلاب و امام و مقتدای خود بنشاند.

فرمانده سپاه الغدیر خاطرنشان ساخت: بسیج در کلام امامین انقلاب همچون مکتبی است که امروز توانسته بهترین و مخلص‌ترین افراد همچون شهید سلیمانی‌ها، ابومهدی مهندس‌ها، عماد مغنیه‌ها و جهاد مغنیه‌ها، ابوعیبد‌ها و دیگر قهرمانانی را تربیت کند که امروز می‌بینیم خواب را از چشمان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ربوده‌اند و این از رویش‌های همین مکتب و همین تفکر بسیجی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار