در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ساخت ۴۸ بیمارستان در مناطق مرزی و کم‌برخوردار/ برنامه‌ریزی برای بازسازی ۴۰۰ بیمارستان

معاون توسعه و منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: در استان تهران نزدیک به ده هزار تخت با اولویت مناطق محروم و جنوب استان تهران در دست ساخت هستند.

بهروز رحیمی، معاون توسعه و منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر با توجه به نظام سطح‌بندی و تشخیصی که توسط معاونان تخصصی معاونت درمان در خصوص بیمارستان ها و مراکز درمانی ارائه داده اند؛  نیازهای مناطق مختلف به بیمارستان ها و مراکز درمانی تعیین شده است. برنامه ریزی برای ساخت ۴۸ بیمارستان و مرکز درمانی در سراسر کشور را انجام داده‌ایم.

معاون توسعه و منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال هفت هزار تخت بیمارستانی دیگر ساخته خواهد شد. در این دولت تا پایان سال جاری ۲۲۰۰۰ تخت ساخته می شوند که خودش به نوعی یک رکورد محسوب می شود.

رحیمی بیان کرد: ساخت بیمارستان ها دارای پراکندگی منطقه ای مختلفی خواهند بود؛ مراکز درمانی در مناطق مرزی و کم برخوردار ساخته خواهند شد.

معاون توسعه و منابع انسانی وزارت بهداشت ادامه داد: الان ساخت بیمارستان در اراک، ثلالث باباجانی، تنکابن، قائم شهر، کرج، همدان، آبادان، پیرانشهر و هرمزگان را در دست داریم که همگی تخصصی هستند.

معاون توسعه و منابع انسانی وزارت بهداشت با بیان این که در طرح  بازسازی بیمارستان ها قرار است تا پایان امسال، ۴۰۰ بیمارستان بازسازی شوند، تصریح کرد: در استان تهران نزدیک به ده هزار تخت با اولویت مناطق محروم و جنوب استان تهران در دست ساخت هستند و حدود سه هزار تخت نیز تحویل داده شده اند.  

او گفت: بیش از چهار هزار پروژه بهداشتی در دست ساخت در کشور داریم. در کنار بیمارستان‌سازی باید نگاهی به حوزه بهداشت هم داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
ساخت بیمارستان یعنی دزدی های کلان
مثل دزدی های کلان تو دانشگاه علوم پزشکی قزوین
انقدر قوی هستند که هیچکس جلودار شون نیست. رییس دانشگاه یعنی رییس دزدها
آخرین اخبار