کشف ۶۰۶ کیلوگرم مواد افیونی در سراوان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۰۶ کیلوگرم مواد افیونی در اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان سراوان خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان  بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر باخبر شدند.

 وی در ادامه افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان از این داشت این متهمان با تهیه مواد مخدر از کشور‌های همسایه و انتقال آن به شهرستان سراوان قصد حمل به عمق کشور دارند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و طی عملیاتی هماهنگ در بازرسی از محل موصوف مقدار در مجموع ۶۰۶ کیلو مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش را کشف کردند.

سردار "جلیلیان" با اشاره به اینکه در این رابطه سوداگران مرگ به ارتفاعات کوهستانی متواری شدند، خاطرنشان کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات غیر قانون ی در امان باشند، شهروندان هرگونه اخبار را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند
   
    

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار