رزمایش اقتدار ۶ هزار نفره بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب گفت: پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک است.

 سردار محمدرضا نقدی با بیان اینکه بعد از هفت اکتبر و آغاز عملیات طوفان الاقصی دیگر چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمانده است گفت: پس از این عملیات هیمنه صهیونیسم‌ها شکسته شد و مردم آزاده جهان از اهداف شوم این رژیم بیشتر آگاه شده و به خیابان‌ها آمدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان افزود: تشکیل بسیج و جهانی شدن آن یکی از آرمان‌های امام راحل (ره) بود که اکنون بعد از ۴۴ سال در تمام جهان تجسم عینی پیدا کرده است.

وی با تأکید بر اینکه اگر اکنون شاهد قهرمانی‌ها و مقاومت مردان میدان در غزه هستیم برگرفته از تفکر بسیجی در قلب جبهه مقاومت است، گفت: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی تانک‌های رژیم صهیونیستی را نابود کرده و در کنار آنان عکس یادگاری می‌گیرند که این شجاعت و ایستادگی برگرفته از تفکر بسیجی است.

سردار نقدی، یکی از درس‌های مهم ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته را نشان دادن اوج مقاومت و ایستادگی به ملت‌های آزادی‌خواه جهان دانست و افزود: نتیجه ایستادگی مردم ایران پیروزی در هشت سال دفاع مقدس پیروزی، مقاومت در برابر انواع تحریم‌ها، فتنه‌ها و فشار‌های اقتصادی، به پا خواستن مردم جهان علیه رژیم صهیونیستی و جنایات غرب در فلسطین و دیگر نقاط جهان است.

وی با اشاره به تقابل ۲ تفکر تمدن اسلامی و غربی در جنگ غزه، گفت: امروز ۲ تمدن اسلامی و غربی علیه یک دیگر صف آرایی کردند و ملت‌های دنیا در حال انتخاب تمدن اسلامی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه، تفکر لیبراسیم غرب را تفکری کودک‌کش معرفی کرد و افزود: جهانیان شاهدند که تفکر لیبرالیسم یعنی توحش و کودک کشی و تفکر اسلامی یعنی اوج شجاعت، ایستادگی، ایثار، وفاداری و این‌چنین می‌شود که علیه استکبار و رژیم صهیونیستی به پا خواسته و اعتراض می‌کنند.

سردار نقدی، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به عنوان نماد دموکراسی غربی بویی از انسانیت و حقوق بشر نبرده است، گفت: رژیم صهیونیستی که نماد دموکراسی غرب است اکنون بیش از ۵۰ روز آب را بر روی مردم غزه بسته و پیکر شهدای فلسطینی را زیر تانک گرفته و بر روی خاک می‌کشند که نشان دهنده ذلالت و رذالت استکبار است.

وی با اشاره شهادت هزاران کودک فلسطینی در نوار غزه، افزود: شهادت این کودکان در نوار غزه محصول و نتیجه سبک زندگی غربی است که از هیچ جنایتی برای حفظ خود دریغ نمی‌کند، ولی همگان بدانند که از ایستادگی مردم غزه عطر ظهور می‌آید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت فلسطین با کشور‌های غربی و بخصوص آمریکا در حال نبرد است، گفت: اکنون ملت فلسطین و جبهه مقاومت در حال نبرد با استکبار و آمریکا هستند، زیرا بعد از هفت اکتبر دیگر چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمانده است.

نقدی با تاکید بر تلاش دشمن برای نفوذ فرهنگی از طرق مختلف، افزود: استکبار توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی و مردم را ندارد و به همین منظور سعی در نفوذ فرهنگی و تاثیر بر روی فکر نسل جدید داشته و در این حوزه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، ولی همواره بصیرت مردم ایران مانع از انجام اجرایی شدن سیاست کشور‌های غربی در کشور می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این رزمایش گفت: بسیج گسترده‌ترین شبکه مردمی در کشور و جهان است که به انقلاب اسلامی خدمات شایانی ارائه داده است.

سردار حمید دامغانی افزود: امروز با حضور بسیج، کاربردی‌ترین خدمت، و گروه مردمی و امنیت ساز را داریم و در همه حوزه‌های فرهنگی و سیاسی فعال است.

وی گفت: امروزه تفکر بسیجی در سراسر کشور جاری است و از مرز‌های جغرافیایی کشور هم عبور کرده و به برکت انقلاب اسلامی هم اینک این تفکر و ارزش‌ها در نقاط مختلف جهان گسترش یافته است.

در رزمایش ۶ هزار نفره بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت که در مجموعه ورزشی شهدای این شهرستان برگزار شد، اسدالله عباسی استاندار گیلان، نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استان نیز حضور داشتند.

اجرای سرود و رونمایی از سرود شعله موشکها، اجرای ورزش باستانی و زورخانه ای، اجرای حرکات رزمی و شکستن اجسام سخت توسط ورزشکاران و اجرای حرکات امدادی توسط آتش نشانان از برنامه‌های این رزمایش بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.