بسیجی میدان دار جهاد تبیین است

سرهنگ بهروز گفت: ما در مقابل دشمن با فرهنگ بسیجی و شهدا و ایثار ایستاده ایم و تفکر بسیجی، یک تفکر ارزشمند است.

سرهنگ ناصر بهروز روز جمعه در مراسم اجتماع بزرگ و نمایش اقتدار بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم برگزار شد، گفت: امروز در غزه مظلوم، آنچه که مقاومت را پایدار کرده فرهنگ بسیجیان و شهدای ما و فرهنگ ایستادن و نترسیدن از دشمن‌ها و ابرقدرت‌های پوشالی است.

وی ادامه داد: نسبت گذشته‌ای که به ما ارث رسیده مایه افتخار و مباهات ما است و پس از تسخیر لانه جاسوسی، امام راحل تهدیدی را به فرصت تبدیل کرد و دستور تشکیل بسیج صادر شد.

وی اظهار کرد: بسیجیان شبیه‌ترین سپاه به سپاه امام حسین (ع) هستند و امروزه نقش بسجیان را در عرصه‌های مختلف می‌بینیم و افتخار میکنیم که امت‌ها و آزادی خواهان جهان از بسیجیان الگو می‌گیرند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه قلب سپاه بسیج و قلب بسیج، شهدا هستند ادامه داد: امام در پیام تاریخی خود می‌فرماید افتخار من این است که بسیجی هستم و جایگاه بسیج مقدس و نزد خداوند نیز به جایگاه شهدا نزدیکتر است.

سرهنگ بهروز عنوان کرد: ما در مقابل دشمن با فرهنگ بسیجی و شهدا و ایثار ایستاده ایم و تفکر بسیجی، یک تفکر ارزشمند است.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم رسالت بسیجی را تعریف کنیم حفظ حکومت اسلامی و انقلاب است، اما بسیجیان هزاران ماموریت را برای حفظ انقلاب انجام داده اند.

وی می‌گوید بسیجیان در حوزه ماموریتی در یک حصار و قالب گرفتار نشده‌اند و در تمام نیاز‌های مردم حضور داشتند.

سرهنگ بهروز بیان کرد: بسیجیان رهروان مکتب امام حسین (ع) هستند که در گرمای سوزان سیستان و بلوچستان و سرمای منهای استخوان سوز کردستان مرزداری می‌کنند و در صحنه‌های سخت انقلاب حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.