کشف ۱۰ تُن آرد قاچاق توسط سربازان گمنام امام زمان در سپاه مراغه

فرمانده سپاه مراغه گفت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) درسپاه مراغه و توان عملیاتی این سازمان، ۱۰ تُن آرد یارانه‌ای قاچاق از یک خودروی سنگین در مراغه کشف و ضبط شد.

سرهنگ پاسدار حیدری  گفت: در این رابطه ۲ فرد متخلف دستگیر و یک دستگاه خودروی سنگین که از استان‌های مرزی کشور بود نیز توقیف شد.

وی افزود: پیش از این نیز سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه مراغه توانسته بودند طی چندین عملیات مختلف بالغ بر ۲۵ تن آرد قاچاق را در این شهرستان کشف و ضبط کنند.

وی با تشکر از زحمات شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه مراغه، به متخلفان اقتصادی هشدار داد: شهرستان مراغه برای قاچاقچیان و متخلفان تنظیم بازار نا امن است و با تمام متخلفین متناسب با نوع تخلف برخورد قانونی اعمال خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
درسته شما قاچاق و اختلاس و فساد رو گاها کشف می کنید و خیلی وقتها هم که انقدر سیستماتیک کار می کنند که ردی از خودشون به جا نمی گذارند ولی ریشه اصلی مشکلات فکر نمی کنید جای دیگری باشه؟ توی چه کشورهایی اینقدر حجم کارهای مجرمانه زیاده؟ مثل مکزیک و ایران و برزیل . کشورهایی که علیرغم داشتن منابع تورم و فقر و بیکاری و تبعیض و فساد در مسولین ،عدم شفافیت، فرار های مالیاتی و رانت و البته بلبشو که یک عده ار آب گل آلود بتونند ماهی بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
قیمت آرد را آزاد کنید و قیمت نان را آزاد کنید .
مثل اروپا و آمریکا ، قیمت در نوسان باشد .
ماوالتفاوت سوبسیدش را به مردم بدهید .
آخرین اخبار