امدادرسانی به هشت مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از اعزام نیرو‌های عملیاتی به منظور امدادرسانی به هشت مصدوم در محور‌های مواصلاتی این استان خبرداد.

مسعود مثنوی با اشاره به به‌وقع پیوستن سه حادثه در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: اولین حادثه در ساعت ۰۶:۰۵ دقیقه پنج شنبه دوم آذرماه ۱۴۰۲ در محور سفید دشت به شهرکرد در گردنه زردیا مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیونت ایسوزو رخ داد.

وی افزود: نیرو‌های امدادی تونل فجر (رضوی) به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات درمانی اولیه را برای یک مصدوم این حادثه انجام دادند.

مثنوی برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید با ال‌۹۰ در محور فرخشهر به دستگرد در گرنه کت و برجای ماندن شش مصدوم در ساعت ۱۹:۲۳ دقیقه را به عنوان دومین حادثه برشمرد و اضافه کرد: پس از انجام عملیات رهاسازی از سوی امدادگران، مصدومان به مراکز درمانی تحویل داده شدند.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه نیز خبری مبنی بر انحراف یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ از جاده در محور محور صمصامی به چلگرد در منطقه چندار بیرگان دریافت شد و نیرو‌های پایگاه شهدای صمصامی به محل اعزام شدند.

مثنوی ادامه داد: نیرو‌های امدادی کمک‌های اولیه و اقدامات پیش بیمارستانی را برای یک مصدوم انجام دادند و این عملیات در ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار