افتتاح دوباب مسکن محروم در شهرستان شبستر

همزمان با هفته بسیج دوباب مسکن محروم در شهرستان شبستر به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر و با هزینه کرد ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده و تحویل نیازمندان داده شد.

فرمانده سپاه شبستر در مراسم بهره برداری از این مسکن محرومین گفت:هفته بسیج تجدید پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و شهدا است.

بهمن داستان  افزود:نقشه امروز استکبار جهانی ناامید کردن مردم از نظام و فاصله انداختن بین نظام و ملت است و توسط ابزار رسانه با القای ناکارآمدی نظام و تزریق روحیه یاس و ناامیدی در میان آحاد جامعه است.

وی بیان کرد: نمونه بارز حضور بسیجیان را در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند و جان فشانی کردند.

وی گفت: اقتدار، صلابت، عزت و امنیت کشور، نظام و انقلاب اسلامی مدیون رزمندگان و بسیجیانی است که به فرمان امام لبیک گفتند و در این نهاد مقدس حضور پیدا کردند و از انقلاب و مردم دفاع کردند.

فرمانده سپاه شبستر  با بیان اینکه عزم و تفکر بسیجی کلید رفع بسیاری از مشکلات جامعه است، گفت: بسیج همواره در تمامی عرصه‌ها کنار مردم بوده است.

داستان  تاکید کرد: امیدوارم امسال نیز با همکاری پایگاه‌های مقاومت، بسیجیان و خانواده‌های محترم برنامه‌های تدارک دیده شده را به بهترین شکل اجرا کنیم.

وی با با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج امید ملت ایران» است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته بسیج بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه به همت اقشار مختلف بسیج و سازمان‌ها و ارگان‌های شهرستان برگزار خواهد شد.

وی به اهمیت گفتمان سازی و جریان سازی برنامه‌های هفته بسیج تاکید کرد و گفت: باید با تبیین صحیح هوشمندانه تحولات اخیر فلسطین و غزه و عملیات طوفان الاقصی بتوانیم فرهنگ مقاومت رادربین آحاد مردم تبیین کنیم.

فرمانده سپاه شبستر  در پایان گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره‌های خانگی و محله، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، همایش بزرگ یاد یاران، برگزاری نشست‌های روشنگری و اجتماع بزرگ بسیجیان از جمله این برنامه هاست.

برچسب ها: مسکن ، بهره برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.