افتتاح حساب در بانک ملی برای اتباع خارجی در فارس

فرآیند افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری اتباع خارجی فارس در بانک ملی آغاز شد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس اعلام کرد: در روزهای آینده و پس از ابلاغ شیوه‌نامه اتباع خارجی دارای برگ سر شماری و گذرنامه خانواری، می‌توانند با دریافت معرفی نامه از این اداره کل برای افتتاح حساب به شعب منتخب بانک ملی استان فارس مراجعه کنند.

بهرنگ قربانی گفت: پیش از این فقط اتباع دارای کارت آمایش میتوانستند اقدام به افتتاح حساب نمایند و همین موضوع مشکلاتی را برای دیگر اتباع به وجود آورده بود که با توجه به تفاهم سازمان ملی مهاجرت و بانک ملی ایران این مشکل مرتفع و از این پس اتباع خارجی یاد شده نیز میتوانند برای افتتاح حساب اقدام و از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

وی مهمترین مزیت این طرح را دریافت دفترچه‌ی اقامت قابل تمدید برای این طیف از اتباع برشمرد و گفت: از مزایای دیگر این سپرده گذاری؛ استفاده از بیمه تکمیلی درمان، بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه آتش سوزی و استفاده از صندوق ذخیره تسهیلات فرزندان اتباع خارجی است.

وی افزود: اتباع دارای کارت آمایش هم می‌توانند در این طرح شرکت و از مزایای طرح برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمزه رجبی
۱۴:۵۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
سلام خدمت کارمندان دولت جمهوری اسلامی ایران من سه تا شعبه بانک ملی رفتم ولی احساب باز نکرد گلستان رفتم گفت برو صنایع صنایع رفتم گفت برو گویم جریان چیست
آخرین اخبار