دونده نابینایان:

برای مسابقات بین‌المللی دبی آماده می‌شوم/ امید به کسب سهمیه پارالمپیک

حمید اسلامی گفت: من برای مسابقات بین‌المللی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان دبی در اسفند ماه آماده می‌شوم.

حمید اسلامی  دوومیدانی کار نابینایان و کم بینایان کشورمان درباره وضعیت خودش اظهار کرد: برای مسابقات بین‌المللی دبی در اسفندماه آماده می‌شوم که این رقابت‌ها هر سال در امارات برگزار می شود. سطح مسابقات بسیار بالا است  و  ۹۰ الی ۱۰۰ کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند. ان‌شاء‌الله بتوانم سهمیه جهانی که در اردیبهشت ماه قرار است در ژاپن برگزار می‌شود را کسب کردم و هم سهمیه پاراالمپیک پاریس که قرار است در شهریور ماه برگزار شود را  به دست آورم. 

او افزود: خدا را شکر تمریناتم خوب است و جا دارد تشکری کنم از  سعید صباحی مدیر عامل  یکی از شرکت های خودروسازی که تاکنون ۲ اردو برای من  در اردبیل  و تهران گذاشت و قرار شده من را تا پارالمپیک   حمایت کند که بتوانم با مدال های خوب و رکورد شکنی دل مردم را به دست آوریم . همچنین از مدیر کل ورزش استان همدان هم تشکر می‌کنم که واقعا قول مساعدت داد تا بنده را تا مسابقات پارالمپیک پاریس حمایت کند تا بتوانم با کسب مدال  پرچم کشورمان را در پاریس به اهتزاز در بیاورم و  مردم ایران را شاد کنم.  

اسلامی در پایان گفت: به مظلومی رئیس فدراسیون  نابینایان و کم بینایان تبریک می گویم که گلبال بعد از ۱۲ سال سهمیه پارالمپیک را به دست آورد و  آخرین بار گلبال در سال ۲۰۱۲ لندن سهمیه کسب کرد و امیدوارم دل مردم در مسابقات پارالمپیک پاریس شاد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار