سفیر بولیوی در ایران:

بوشهر و بولیوی ظرفیت‌های خوبی برای مبادلات تجاری دارند

سفیر بولیوی در ایران گفت: استان بوشهر و بولیوی از ظرفیت‌های بسیار خوبی برای مبادلات تجاری و اقتصادی برخوردار هستند که باید از این ظرفیت نهایت استفاده شکل گیرد.

"رومینا گوادالوپه پرز راموس" روز پنجشنبه در حاشیه بازید از بندر بوشهر افزود: بوشهر در حوزه‌های انرژی و کشاورزی از استان‌های مستعد ایران است که نشان از جایگاه بالا و ویژه این استان در حوزه اقتصاد ایران است.

وی یادآورشد: سفرای کشور‌های آمریکای لاتین می‌توانند با بازدید از استان بوشهر با ظرفیت‌های آن در مسیر توسعه مبادلات تجاری استفاده کنند.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: بندر بوشهر یکی از بنادر با سابقه کشور است که از دیرباز مهد تجارت و بازرگانی با کشور‌های مختلف بوده است.

"عبدالسعید عباسی" افزود: به فراخور این جایگاه و قدمت، سازمان بنادر و دریانوردی نیز نگاهی ویژه به بندر بوشهر معطوف و طرح‌های مهمی در این بندر عملیاتی کرده است.

بوشهر و بولیوی ظرفیت‌های خوبی برای مبادلات تجاری دارند

وی ادامه داد: توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین دیده شده و طرح‌های زیرساختی بسیار خوبی نیز در این مجتمع بندری درحال اجرا است.

عباسی افزود: برق رسانی به این مجتمع بندری نیز اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه است تا بزودی شرایط برای آغاز عملیات اجرایی آن فراهم شود.

وی اظهار کرد: جاده دسترسی به عنوان یکی از طرح‌های مهم و حائز اهمیت مجتمع بندری نگین است که تاکنون ۴.۲ کیلومتر آن آماده بهره برداری شده است.

در این بازدید همچنین گزیده‌ای از عملکرد هشت ماهه بندر بوشهر به سفیر بولیوی در ایران ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.