چهارخطه شدن ۲۵ کیلومتر مسیر حمیل به ایلام در دست اقدام است

استاندار ایلام با بیان اینکه چهار خطه شدن ۲۵ کیلومتر از مسیر حمیل به ایلام در دست اقدام است، گفت: ۹ کیلومتر از این مسیر آماده آسفالت است.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در سفر به شهرستان چرداول و بازدید از طرح چهار خطه محور ایلام - حمیل اظهار کرد: این طرح در راستای تسهیل در تردد مردم استان و زوار اربعین حسینی باید مطابق زمانبندی انجام شده و هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه از تونل آزادی تا شهر شباب در شهرستان چرداول ۵۰ کیلومتر است، گفت: ۲۵ کیلومتر این مسیر در حال حاضر چهار خطه شده و ۲۵ کیلومتر باقیمانده در دست اجرا است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه ۹ کیلومتر از ۲۵ کیلومتر باقیمانده این پروژه، آماده آسفالت شده است، یادآور شد: اعتبار این طرح در ۲ قرارداد ۴ هزار میلیارد ریال است.

استاندار ایلام با بیان اینکه مطالعه این طرح انجام شده اظهار کرد: با تلاش مجموعه عوامل از جمله راه و شهرسازی و پیمانکاران این طرح امید است که محور اصلی اربعین استان (از حمیل تا مهران) تا اربعین ۱۴۰۴، چهارخطه شده و یک مسیر چهارخطه از حمیل تا مهران را داشته باشیم.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای قطعات مختلف چهارخطه کردن مسیر حمیل - ایلام، بیان کرد: طول محور ایلام- سرابله- حمیل ۱۱۲ کیلومتر بوده که ۷۸ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان ایلام قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.