بهره برداری از زمین چمن مصنوعی در بندرعباس

به مناسبت هفته بسیج یک زمین چمن مصنوعی در محله درخت سبز بندرعباس به بهره برداری رسید.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم گفت: این زمین در ابعاد هزار و ۵۰۰ متر و با استفاده از پنل‌های نوری تجهیز شده است.

 نوبانی گفت: برای ساخت این زمین چمن مصنوعی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او گفت: در کنار این زمین بوستانی طراحی شده که تا دهه فجر امسال ساخت آن آغاز می‌شود.

شهردار بندرعباس گفت: بهره برداری و ساخت بوستان و زمین‌های ورزشی در محلات بندرعباس از مهم‌ترین طرح‌های اولویت دار شهرداری بندرعباس است که تا پایان امسال ادامه دارد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان هم در این مراسم گفت: بسیج میدان دار در همه عرصه‌ها از حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و کرونا خادم ملت بوده است.

سردار اباذر سالاری گفت: حضور بسیجیان در همه صحنه‌ها امید برای ملت و خار چشم برای دشمنان است.

او با اشاره به اینکه امروز شاهد روزافزون بسیج در جهان اسلام هستیم گفت: حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین و غزه در برابر رژیم کودک کش اسرئیل، وظیفه همه ملت‌های مسلمان است.

فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: بیش از ۱۲ هزار زن، کودک و شهید زیر هزاران تن بمب قرار گرفتند بمب‌های قوی که باید برای سنگر‌های بسیار قوی استفاده شود را بر علیه مردم مظلوم غزه بکار گرفته می‌شود.

سردار سالاری گفت: آمریکایی‌ها صحنه گردان اصلی نسل‌کشی در غزه هستند و با هدایت و فرماندهی این قدرت پوشالی، بر سر مردم غزه ریخته می‌شود که این را محکوم می‌کنیم.

او گفت: بسیج نه تنها در ایران بلکه در سایر کشور‌های مسلمان به عنوان یک الگو مطرح بوده و از آن برای حمایت از مردم و همچنین توسعه و پیشرفت کشور خود استفاده می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.