برگزاری همایش پیاده روی در کوهبنان + عکس

همایش پیاده روی مدیران اجرایی،کارکنان ادارات،فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان کوهبنان از میدان شهدا تاحرم مطهر شهدای گمنام برگزار شد.

همزمان با هفته بسیج، همایش پیاده روی با حضور فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج، رئیس دفتر امام جمعه، سرپرست معاونت فرمانداری، فرمانده و جانشین انتظامی، بخشدار مرکزی، سرپرست شهرداری، اعضای شورای اداری و جمعی از بسیجیان، فرماندهان نظامی و انتظامی از میدان شهدا کوهبنان آغاز شد.

در ادامه حاضرین با پیمودن مسیر بلوار شیخ ابو سعید و بلوار برهان الدین با حضور در حرم مطهر شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان همیشه جاوید بار دیگر با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان کردند.

در این مراسم حجت الاسلام ابوطالب هنر هوده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در جمع قهرمانان ورزشکار گفت: در ۱۵ مهرماه، گروه حماس و نیرو‌های مقاومت اسرائیل را ضربه فنی کردند و این رژیم غاصب شکستی خورد که قابل جبران نیست.

برگزاری همایش پیاده روی در کوهبنان + عکس

وی افزود: از امروز در نوار غزه آتش بس را شاهدیم در حالی که رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل شروط نیرو‌های مقاومت فلسطین را قبول کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان تصریح کرد: بسیاری از ورزشکاران در کشور‌های مختلف جهان اعلام کردند از این به بعد دیگر حاضر به انجام مسابقه و رقابت در برابر ورزشکاران رژیم صهیونیستی نیستند.

برگزاری همایش پیاده روی در کوهبنان + عکس

وی بیان داشت: پیروزی از آن مردم مظلوم فلسطین است؛ لذا به فرموده مقام معظم رهبری، اسرائیل قبل از ۲۵ سال پیش بینی شده نابود و محو خواهد شد.

برگزاری همایش پیاده روی در کوهبنان + عکس

این مراسم به همت خانواده شهید دانش آموز جواد بابایی از شهدای عملیات کربلای پنج، هئیت ورزش‌های همگانی و بومی و محلی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار