افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در باشت

باحضور جمعی از مسئولان مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز روستای سرآبیز شهرستان باشت افتتاح شد.

مدیر اداره آموزش وپرورش باشت گفت: مدرسه ۶ کلاسه خیرساز امید فردا به همت موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان درروستای سرآبیز با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان افتتاح شد.


حمید حیدری عنا افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۸ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی و امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.


گرامی فرماندار باشت در حاشیه افتتاح این مدرسه با اشاره به اینکه باید خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود گفت: در روستای سرآبیز باشت در طی دو سال اخیر افزون بر ۶ میلیارد ریال در حوزه آبرسانی و شبکه گذاری لوله آب آشامیدنی، سنگ فرش خیابان ساحلی، کانال هدایت سیلاب و آب‌های سطحی، احداث مدرسه ۶ کلاسه به همت خیران و احداث چمن مصنوعی انجام شده است.


مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان تهران گفت: این موسسه نماینده بیش از هزار و ۵۰۰ خیر ایرانی خارج از کشور است که در زمینه مدرسه سازی، بهداشت و درمان فعالیت دارد.


اشکان تقی پور افزود: ۸۹ مین مدرسه امروز در روستای سرآبیز افتتاح و تاپایان سال تحصیلی به ۱۰۰ مدرسه خواهد رسید.


حسینی نیک مدیرکل نوسازی مدارس استان هم گفت: درمهر ماه امسال ۱۰۳ طرح و در مهرماه گذشته هم ۳۰۰ طرح آموزشی، فرهنگی و ورزشی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در استان ایجاد که ۸۰ درصد آن توسط خیران اجرا شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.