دیدار نماینده ولی فقیه با جمعی از اعضای بسیج رسانه کرمانشاه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : عرصه رسانه، عرصه‌ای بسیار مهم، سرنوشت ساز و تعیین کننده است.

حجت الاسلام والمسلین غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در نشست با جمعی از اعضای بسیج رسانه استان، با اشاره به تاثیرگذاری رسانه‌ها در دنیای امروز، گفت : رسانه‌ها چشم و گوش امین حاکمیت بوده و می‌توانند منشاء و بسترساز توسعه در همه حوزه‌ها شوند.

وی با بیان اینکه با حوزه رسانه آشنایی دارم، عنوان کرد: برای رسانه‌ها اهمیت زیادی قائلم و از رسانه‌ها حمایت خواهم کرد.

غفوری به تاثیرگذاری کار رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: امروزه با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی زیادی در کرمانشاه مواجه‌ایم و معتقدم اگر رسانه‌ها ورود منسجم‌تر و فعال‌تری در آن حوزه‌ها داشتند، شاید از ایجاد این آسیب‌ها پیشگیری می‌شد. البته نمی‌گویم رسانه‌ها در این زمینه مقصرند، زیرا شاید الزامات و شرایط برای ورود رسانه‌ها مهیا نبوده است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: در مجموع معتقدم اگر قرار است در جامعه اتفاق مثبتی در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... رخ دهد، رسانه‌ها می‌توانند بسترساز آن موضوع باشند و نقش‌آفرینی فعالی داشته باشند.

غفوری در خصوص گلایه برخی از اهالی رسانه از فراهم نبودن فضای نقد در جامعه و پایین بودن سعه صدر برخی مدیران نیز عنوان کرد: داشتن سعه صدر در مقابل نقد جزو ضروریات مدیریت است و مدیران باید اهل سعه صدر باشند و بازخوردشان در مواجهه با نقد، مثبت باشد.

وی افزود: البته نقد هم باید عالمانه، منصفانه و مستند باشد که در اینصورت مورد پذیرش بهتری قرار خواهد گرفت. انصاف در نقد یعنی هم نقاط مثبت و هم نقاط منفی و ایرادات مورد توجه قرار گیرد، نه اینکه تنها نقاط ضعف دیده و بزرگنمایی شود.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر جایگاه و نقش آفرینی رسانه‌ها در توسعه جامعه، گفت: امروزه عرصه رسانه عرصه‌ای تعیین کننده و سرنوشت ساز است و از این حوزه حمایت خواهم کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.