مجلس تصویب کرد؛

تدوین سازوکار تشویق و ماندگاری شاغلان در پست‌های تخصصی حقوقی

نمایندگان مجلس مصوب کردند سازوکار تشویق و ماندگاری شاغلان در پست‌های تخصصی حقوقی تدوین شود.

نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه، یکم آذر) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم، با ماده الحاقی (۱) این لایحه با ۱۵۹ رأی موافق، ۷ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بر اساس ماده الحاقی (۱) این لایحه با رویکرد عدالت در پرداخت‌ها و هماهنگی میان گروه‌های شغلی در سقف اعتبارات مصوب، آیین‌نامه قانون مقررات اداری و استخدامی سازمان بازرسی کل کشور ظرف مدت شش ماه توسط آن سازمان تهیه و به تصویب رئیس قوه قضاییه می‌رسد.

نمایندگان همچنین با ماده الحاقی (۲) این لایحه با ۱۴۱ رأی موافق، ۵ رأی مخالف و ۱۷ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بر اساس ماده الحاقی (۲) این لایحه در جهت حفاظت بهینه از بیت‌المال و حقوق و اموال دولت، دستورالعملی مشتمل بر سازوکار‌های مختلف تشویق و ماندگاری شاغلان در پست‌های تخصصی حقوقی در دستگاه‌های اجرائی از جمله در مورد فوق‌العاده حمایت قضایی مشترکاً توسط معاون حقوقی رئیس‌جمهور، وزیر دادگستری، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و رئیس سازمان پیشنهاد و پس از تصویب هیأت وزیران در چهارچوب قانون ابلاغ می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار