آثار مرکز پاسخ گویی به شبهات از مفاخر حوزه علمیه است

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه مرکز پاسخ‌گویی به شبهات کار بزرگی را آغاز کرده است، گفت: ایجاد ظرفیت‌های مختلف با پژوهش‌های متعدد جزء مفاخر حوزه‌های علمیه است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال، قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در آیین رونمایی از دو کتاب «خرافات» و «اعجاز قرآن» که در سالن جلسات مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه برگزار شد، گفت: مرکز پاسخ‌گویی به شبهات یکی از مراکزی است که در حوزه به شایستگی فعالیت می‌کند.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه تفکر بدون طهارت منجر به رشد نمی‌شود، مطرح کرد: رسیدن به قله‌های تفکر و تأمل بدون پاکیزگی مقدور نیست.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها با بیان اینکه انسان‌ها بدون ریاضت‌های تهذیبی و تربیتی به معارف دست پیدا نمی‌کنند، افزود: قله‌های معارف آن‌قدر بلند هستند که بدون پاکیزگی و تربیت دسترسی به آن ممکن نیست.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ‌فال با بیان اینکه مرکز پاسخ‌گویی به شبهات کار بزرگی را آغاز کرده است، تصریح کرد: ایجاد ظرفیت‌های مختلف با پژوهش‌های متعدد جزء مفاخر حوزه است.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در امور استان‌ها با بیان اینکه در حوزه قائم مقام ۵ مدیریت وجود دارد، ابراز کرد: در تمام این مدیریت‌ها آمادگی انتقال محتوا‌های مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات به حوزه‌های علمیه کشور وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ‌فال با اشاره به اینکه نباید نشست‌های شما در قم متمرکز شود، بیان کرد: دشمن تمام کشور و نظام جمهوری اسلامی را هدف شبهات قرار داده است و ما نیز باید تمام کشور را تحت پوشش این مرکز بالنده قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.