اعزام بیش از ۶ هزار دانش‌آموز اصفهانی به اردوی راهیان نور

از ابتدای آبان تاکنون بیش از ۶ هزار دانش آموز دختر اصفهانی به اردوی راهیان نور اعزام شده اند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در اولین نشست تخصصی کمیته خبری و محتوایی راهیان‌نور دانش‌آموزی گفت: از یکم آبان تاکنون ۱۵۰ دستگاه به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند و این اردو‌ها برای دختران تا آخر آذر ادامه دارد.

حسین رجب‌پور با بیان اینکه تأثیری که این اردو‌ها روی دانش‌آموزان بر جای می‌گذارد، بر کسی پوشیده نیست، افزود: اردو‌های مختلف راهیان‌نور در سطح کشور برگزار می‌شود، اما هیچ‌کدام به گستردگی راهیان‌نور دانش‌آموزی نیست و در این اردوها، دانش‌آموزان با سلایق و دیدگاه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و انعکاس چنین اردو‌هایی در رسانه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: اردو‌های راهیان‌نور دانش‌آموزان برای پسران نیز پس از وقفه یک ماهه به دلیل برگزاری امتحانات در دی، از یکم بهمن آغاز می‌شود و تا نیمه اسفند ادامه پیدا می‌کند.

رجب پور افزود: از سال گذشته تلاش شد تا تغییراتی در چگونگی برگزاری این اردو‌ها با کیفیت بهتر صورت پذیرد، از این‌رو تعداد یادمان‌ها کاهش پیدا کرد تا فرصت بیشتری برای دانش‌آموزان برای حضور در آن‌ها و استفاده از فضای معنوی یادمان‌ها فراهم شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه در این اردوها، دانش‌آموزان در روز اول بعد از شرکت در برنامه افتتاحیه، بازدیدی از موزه خرمشهر خواهند داشت، سپس به نهر خین با روایتگری محمد احمدیان می‌روند و پس از آن هم در شلمچه حضور پیدا می‌کنند، ادامه داد: حضور در یادمان طلاییه و عملیات رمضان و بهره‌گیری از روایتگری اصغر حبیبی از برنامه‌های روز دوم است، همچنین یک نمایش رزمی-فرهنگی نیز برای شب‌ها و حضور در اردوگاه برای آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

در اولین نشست تخصصی کمیته خبری و محتوایی راهیان‌نور دانش‌آموزی اعضای حاضر در جلسه به ارائه پیشنهاد‌های خود برای انعکاس هرچه بهتر اردو‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی در رسانه‌ها پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.