با هدف مقابله با ناهنجاری ها:

سازماندهی و شناسنامه دار کردن تور‌های گردشگری هرمز ضروری است

معاون استاندار هرمزگان گفت:سازماندهی و شناسنامه‌دار شدن تور‌های گردشگری به هرمز برای جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری فرهنگی ضروری است.

احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: توسعه فعالیت‌های سالم گردشگری زمینه رونق فعالیت‌های اقتصادی در جزیره شده که ضروری است زیرساخت‌های گردشگری جزیره متناسب با روند افزایشی حضور گردشگران با جذب سرمایه‌گذاری و پیوست فرهنگی تقویت شود.

وی تصریح کرد: سازماندهی و شناسنامه‌دار شدن تور‌های گردشگری به مقصد هرمز با هدف جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری فرهنگی و اجتماعی ضروری است.

کامرانی با تاکید بر حضور ملموس دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در هرمز افزود: دستگاه‌های اجرایی متولی در حوزه فرهنگی و اجتماعی ضروری است اقدامات فرهنگی و اجتماعی ملموس‌تری برای تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی در این جزیره و بهره‌مندی مردم و گردشگران از برنامه‌های فاخر در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: برگزاری رویداد‌های ملی و منطقه‌ای فاخر در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی به میزبانی جزیره هرمز برنامه‌ریزی شود.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه هرمز به عنوان نماد مقاومت در کشور شناخته می‌شود، گفت: توسعه فعالیت‌های سالم گردشگری در جزیره هرمز که زمینه ساز شکوفایی اقتصاد مردم جزیره است در دستور کار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

کامرانی افزود: جزیره هرمز در دوران دفاع مقدس بیشترین شهید را در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی متناسب با جمعیت خود تقدیم انقلاب کرد.

وی گفت: حفظ روحیه انقلابی، دینی و اعتقادی مردم جزیره هرمز از اهمیت بسزایی برخوردار است و این روحیه نباید خدشه‌دار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
شما بیا یک فکری درباره مشکل گاز جزیره بکن آقایی مسئول.