پیام مشترک نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار لرستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار لرستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج به شرح است:


«بسم الله الرحمن الرحیم»

هفته بسیج یادآور شجره طیبه‌ای‌است که به دست حضرت امام خمینی (ره) در بوستان انقلاب کاشته شد، و ثمره و نتیجه آن موفقیت‌های چشمگیر و پی در پی در عرصه‌های مختلف کشور است.

بسیج یک مکتب و فرهنگ اصیل و برگرفته از تعالیم نورانی اسلام، آیات قرآن و احادیث نورانی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی با ایجاد آن توانست عامل پیروزی مردم در انقلاب و دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی شود.

بسیج مصداق بارز آیات شریفه «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» و «وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا» است، که در مسیر یاری دین خدا و در عرصه‌های مختلف جهاد وارد شده و با توکل بر خداوند متعال بن بست‌ها را از پیش روی برداشته و با جلوه‌گر ساختن اقتدار نظام اسلامی، مایه امیدواری دوستان و پیروان راه حق و عامل خشم و یأس شیاطین جن و انس گشته است.

بدون شک جامعه ما برای موفقیت در هر عرصه‌ای باید از فرهنگ بسیجی پیروی کند، چرا که بسیج عصاره‌ای از خلوص، ایثار و تلاش شبانه روزی، همت بلند، ولایتمداری و بسیاری از کمالات دیگر است.

امروز به لطف خداوند متعال و با مجاهدت‌های مثال‌زدنی فرزندان بسیجی خطه شهید پرور و غیور لرستان، نام زیبای بسیج بعنوان «پاره تن مردم» با رایحه خوش رفع محرومیت، حفظ وحدت و ایجاد امنیت عجین شده و این ثمرات با ولایتمداری بسیجیان با اخلاص، مدیریت هوشمندانه فرماندهان و برکت خون شهدای بسیج تحقق یافته است.

اینجانبان، با نثار سلام و صلوات به ارواح مطهر شهدای بسیجی و گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان و ۶۵۵۶ شهید استان لرستان، فرا رسیدن هفته بسیج، و پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به مردم متدین و انقلابی استان به ویژه بسیجیان سلحشور تبریک عرض نموده، و توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سایه توجهات حضرت صاحب الامر (عج) و رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» از ایزد متعال خواستاریم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.