شبهه‌زدایی در شرایط کنونی مهمترین وظیفه استادان بسیجی است

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تلاش دشمن برای به انحراف کشاندن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، شبهه‌زدایی مهمترین وظیفه استادان بسیجی است.

سردار علی محمد اکبری در همایش استادان بسیجی چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد با اشاره به به ترور دانشمندان کشور از سوی صهیونیست‌ها، ایجاد گروه‌های تکفیری، داعش و برپایی جنگ و ناامنی در منطقه از سوی استکبار جهانی گفت: امروز اسلام هراسی مهمترین هدف دشمن و استکبار جهانی برای ضربه زدن به جهان اسلام است.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به تلاش دشمن برای به انحراف کشاندن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، شبهه‌زدایی در شرایط کنونی مهمترین وظیفه استادان بسیجی است.


بیشتر بخوانید

  •  

وی اظهار کرد: جهاد تبیین با رویکرد اینکه نباید جای حق و باطل عوض شود، امروز مهمترین رسالت استادان بسیجی است که باید در این شرایط مورد توجه قرار گیرد.

اکبری با اشاره به رشادت و ایستادگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، برای حفظ انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور ادمه داد: ۸۰ سال پیش صهیونیست‌ها سرزمین فلسطین را اشغال کردند و امروز رزمندگان حماس با الگوگیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ برای بازپس‌گیری سرزمین خود به پا خاسته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) تاکید کرد: دنیا در حال شکل‌گیری جدیدی است و هرکشوری برای داشتن سهم خود باید قوی باشد.

وی با اشاره به این فرمایشات رهبر معظم انقلاب که ما به قله نزدیک شده‌ایم، افزود: هرچند ایران امروز در بسیاری از زمینه‌ها به خصوص در بخش علمی در دنیا رتبه تک رقمی دارد، اما براساس تاکید رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به قله خستگی ممنوع است.

اکبری اضافه کرد: امام راحل بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی دنیا را با آینده‌نگری تشکیل دادند و امروز مظلومان دنیا از بسیجیان الگو می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار