بازدید مدیرکل ارشاد استان از بخش های فرهنگی فهرج

مدیرکل ارشاد استان باسفر به فهرج مشکلات فرهنگی وهنری این شهرستان محروم شرقی استان را بررسی کرد.

محسن روحی مدیرکل ارشاد اسلامی استان کرمان در حاشیه نشست اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در فهرج گفت: مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی فهرج که ساخت آن سال‌های پیش آغاز شده و مقداری پیشرفت فیزیکی داشته است به زودی کامل می شود.

وی افزود: این پروژه به همراه سه پروژه دیگر از مجموعه پروژه‌هایی قرار گرفته است که اگر بودجه آن تامین شود تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به بازدید از این پروژه افزود: مقدمات تکمیل آن در استان کرمان آغاز شده وپروژه تحویل مسکن و شهرسازی شده که باید مزایده اش را برگزار کرده و پیمانکار آن مجددا انتخاب شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی بیان کرد: فرماندار فهرج و نیز نماینده مردم شرق استان از اعتباراتی که دراختیار ایشان بود برای مجمتع فرهنگی هنری مبلغی اختصاص داده بودند تا این پروژه به اتمام برسد، که جای قدردانی دارد.

وی افزود: با رئیس سازمان مدیریت نیز صحبت کردیم یک مکاتبه‌ای به سازمان مدیریت تهران انجام شده است که بخشی که قرار است تهران تامین کند به این بودجه‌ای که اختصاص پیدا کرده اضافه شود و امیدوارم که بزودی عملیات ساخت آن ادامه یابد.

روحی در ادامه بیان کرد:تلاشمان این است شروع پروژه امسال باشد و بعد با اعتباراتی که گذاشته می‌شود بزودی تکمیل شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه که باید سفر دوم رئیس جمهور دکتر رئیسی انجام شود سازمان مدیریت ناگزیر است در این زمینه گزارشی بدهد 
و امیدوارم ساخت این پروژه آغاز و تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

محسن روحی مدیر کل ارشاد اسلامی در سفر به شهرستان فهرج با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه به گفتگو نشست و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد و در شورای فرهنگ عمومی نیز شرکت کرد و در ادامه از کتابخانه عمومی، نمایشگاه کتاب و پروژه تیمه تمام مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی فهرج بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.