نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

بسیج باید در جنگ ترکیبی دشمن نقش یگان ویژه را ایفا کند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در جبهه جنگ ترکیبی و فرهنگی بسیج باید هر کجا احساس نیاز کرد مثل یک یگان ویژه آماده عملیات باشد و اقدام فوری انجام دهد.

آیت‌الله مصطفی محامی در نشست اعضای ستاد هفته بسیج استان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت نام و یاد شهدا و امام خمینی (ره) عنوان کرد: علیرغم تهاجم همه جانبه دشمن به کشور ایران به لطف ایثار و از خودگذشتگی شهدا توانسته‌ایم در جهات مختلفی رشد و پیشرفت داشته باشیم.

امام جمعه زاهدان افزود: موضوع این روز‌های جهان اسلام جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین است و کاری که محور مقاومت بر علیه رژیم غاصب اسرائیل انجام داد در باور‌های دوست و دشمن نمی‌گنجید.

 آیت‌الله محامی بیان کرد: هیچ‌کس گمان نمی‌کرد مقاومت فلسطین به میزانی رشد کرده باشد که بتواند چنین ضربه‌ای بر پیکر اسرائیل وارد کند و بر اساس گزارش مسئولان کشور کار محور مقاومت شگفت انگیز و شعف آور است، زیرا علیرغم حضور سازمان‌های جاسوسی و امنیتی متعدد داخلی و خارجی در اسرائیل؛ محور مقاومت فلسطین توانست هزار نفر را گزینش و یکسال آموزش دهد و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن نتوانستند از این حرکت خبردار شوند و این عملیات هیمنه نظامی و اطلاعاتی اسرائیل را از بین برد؛ به گونه‌ای که به تعبیر مقام معظم رهبری قابل ترمیم نیست.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی علیرغم همه جنایات خود تاکنون نتوانسته به اهدافی، چون شکست جبهه مقاومت در جنگ زمینی، دستگیری سران حماس و آزادسازی اسرای خود دست یابد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه جمع زیادی از این اسرا مسئولین رده بالا و نظامیان اسرائیلی هستند، تصریح کرد: ایران تا جایی که توانسته تلاش خود را انجام داده و بر اساس سیاست عزت، حکمت و مصلحت پیش رفته و نباید این انتظار وجود داشته باشد که ایران وارد جنگ مستقیم شود، زیرا آمریکا و اسرائیل همین را می‌خواهند و ما نباید به دام دشمن بیفتیم و در زمین دشمن بازی کنیم.

 آیت‌الله محامی بیان کرد: ایران در حد امکان اقدامات خود را انجام داده چه در جبهه سیاسی که دستگاه‌های دیپلماسی کشور و شخص رئیس جمهور داشته و چه موضع قاطعی که مقام معظم رهبری مطرح کردند و چه پشتیبانی‌های میدانی از جمله ارائه تجربه و امکانات به جبهه مقاومت و البته سران مقاومت فلسیطن هم به این جهت اذعان و قدردان پشتیبانی‌های ایران بوده‌اند و جبهه مقاومت از جمله حزب الله لبنان، سوریه و یمن نیز پشتیبانی‌های خود را داشته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار