جذب ۳۲۵ نفر در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۳۲۵ از طریق آزمون استخدامی همزمان با سراسر کشور جذب دانشگاه علوم پزشکی این استان شدند که به زودی مراحل مصاحبه و گزینش این پذیرش آغاز خواهد شد.

دکتر علی فرهادی بیان کرد: مهر ماه سال جاری آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی لرستان همزمان با سراسر کشور با حضور سه هزار و ۷۰۰ نفر در سطح استان برگزار شد که نتایج کتبی این آزمون روز گذشته ۲۹ آبان ماه از طریق سایت جهاد دانشگاهی اعلام و براساس مجوز ۳۲۵ نفر در این استان جذب خواهد شد.

وی اظهار داشت: اسامی سه برابر ظرفیت جذب در این دانشگاه از طریق سازمان امور استخدامی اعلام شده است که پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ۶۰ درصد نمره قبولی شرکت کنندگان مرتبط با آزمون کتبی و ۴۰ درصد نیز صلاحیت‌های تخصصی و عمومی است، تاکید کرد: ۴۱۲ نفر در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و ۲۰۰ نفر در رشته فوریت‌های پزشکی مجاز به شرکت در مراحل مصاحبه این آزمون شده اند.

فرهادی ادامه داد: داوطلبان باید از چهارم آبان ماه مدارک مورد نیاز را از طریق سایت htps://azmoon.lums.ac.ir بارگذاری و مراحل مصاحبه علمی و عمومی از ۱۵ آبان ماه آغاز می‌شود و پس از گزینش‌های لازم دی ماه سال جاری نتایج این آزمون اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از این مجموع ۳۰۳ نفر در رشته محل‌های مورد نیاز این دانشگاه و ۲۲ نفر بهورز جذب خواهند شد، یادآور شد: طی این آزمون ۱۰۰ پرستار، ۸۰ تکنسین فوریت‌های پزشکی، ۳۴ پزشک و مابقی نیز در سایر رشته‌های پزشکی، مامایی، بهداشت محیط، کارشناس سلامت روان، علوم آزمایشگاهی و پیراپزشکی جذب دانشگاه علوم پزشکی لرستان خواهند شد.

فرهادی اضافه کرد: سهم ایثارگران نیز در آزمون استخدامی مذکور لحاظ خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان تبدیل وضعیت شده اند و بیشترین تعداد تبدیل وضعیت ایثارگران لرستان در دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

برچسب ها: استخدام ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.