رویکرد جشنواره ملی شیخ بهایی، کمک به رشد اقتصاد دانش بنیان کشور

رویکرد جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، کمک به رشد اقتصاد دانش بنیان کشور و حمایت از شرکت‌های فناور و فن‌آفرینان اثرگذار در این مسیر است.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: در جشنواره ملی شیخ بهایی، فن‌آفرینان و طرح‌های کسب و کاری مورد توجه قرار می‌گیرند که در مسیر اقتصاد دانش بنیان فعالیت داشته و بتوانند در این عرصه تاثیرگذار باشند.

قاسم مُصلحی با اشاره به اینکه هجدهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، اردیبهشت سال آینده به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار خواهد شد، افزود: ۲ بخش اصلی و رقابتی این جشنواره «طراحان کسب و کار» و «فن‌آفرینی و تجاری‌سازی فناوری» است.

او با بیان اینکه ثبت نام در جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی آغاز شده گفت: فرصت ثبت نام در این رویداد تا پانزدهم دی امسال و از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره شیخ بهایی است.

مُصلحی گفت: طرح‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره در بهمن و اسفند امسال مورد داوری و بازدید میدانی قرار می‌گیرد و داوری نهایی در فروردین سال آینده انجام می‌شود.

جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی بعنوان نخستین رویداد فن‌آوری و فن‌آفرینانه کشور توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود؛ هفدهمین دوره این جشنواره اردیبهشت سال جاری در اصفهان برگزار شد.

از آنجا که شیخ بهاء‌الدین محمد عاملی مُتخلص به «شیخ بهایی» از مفاخر بزرگ جهان اسلام باعث ایجاد خدمات ارزشمند علمی، فرهنگی و عمرانی در ایران بود برای گرامیداشت یاد او، این جشنواره به اسم «شیخ بهایی» نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار