فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام :

بسیج در تمامی عرصه‌ها کنار مردم است

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه عزم و تفکر بسیجی کلید رفع بسیاری از مشکلات جامعه است، گفت: بسیج همواره در تمامی عرصه‌ها کنار مردم بوده است.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در حاشیه افتتاح خانه اساتید استان ایلام در محل دانشگاه ایلام با اشاره به شعار امسال هفته بسیج با عنوان بسیج خادم ملت ایران، اظهار کرد: در همه صحنه‌ها بسیج همواره در کنار مردم بوده و به عنوان یک تفکر جهادی و ارزشی هرجایی که نظام و مردم نیاز داشته باشند حضوری چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه امروز و در سایه تفکر مقدس بسیج از بحران‌ها و سختی‌ها عبور کرده ایم، افزود: بسیج شخصیت‌هایی در تراز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بزرگانی را، چون سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید همدانی و صد‌ها شهید مدافع حرم تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با تاکید بر اینکه تفکر بسیج در مقابل واژه جهانی شدن است، گفت: امروز در هرجای عالم که بحث مقابله با ظلم و ستم باشد تفکر بسیج بر آنجا حاکم است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در استان ایلام یادآور شد: یک هزار و ۵۰۰ برنامه در این هفته اجرا می‌شود که این برنامه‌ها در قالب ویژه برنامه‌های نظامی، خدماتی، محرومیت‌زدایی، اقتصادی، بصیرتی، ورزشی، فرهنگی، اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت، اقتدار بسیجیان، کمک‌های مومنانه، یادواره‌های شهدا، توزیع جهیزیه، فعالیت‌های جهادی، ساخت یا تعمیر منازل مسکونی محرومین و دیدار با نماینده ولی فقیه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به عملیات طوفان الاقصی مبارزان فلسطینی اشاره کرد و افزود: این اقدام پایانی بر جنایات رژیم صهیونیستی در طول سال‌های متمادی بود و این حرکت باعث شد تا همه ملت‌ها بیدار و وارد صحنه شوند.

۲۹ آبان تا پنج آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

برچسب ها: بسیج ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.