استفاده از داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی در قزوین، ممنوع

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: نصب هر گونه تابلوی معرف کاربری، تبلیغاتی و اطلاع رسانی در ریفوژ میانی معابر عمومی، پیاده رو‌ها و فضای سبز در سطح شهر ممنوع است.

علیرضا منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: ممنوعیت نصب داربست‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در سطح شهر به دلیل خطرات احتمالی برای شهروندان و همچنین ایجاد آشفتگی و آلودگی‌های بصری در شهر می‌باشد.

منجم افزود: در همین راستا جهت اطلاع عموم شهروندان، بنر‌های اطلاع رسانی ممنوعیت استفاده از داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی در سطح شهر نصب شده است.

وی تصریح کرد: نصب داربست و تابلو‌های تبلیغاتی در معابر عمومی به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی این داربست‌ها و همچنین نازیبا شدن فضای بصری شهر از سوی تمامی مراکز دولتی، خصوصی، واحد‌های صنفی، تولیدی، توزیعی، خدماتی، اداری، بانک‌ها و ... در معابر عمومی شهر ممنوع می‌باشد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: همچنین نصب خودسرانه داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی باعث ایجاد هرج و مرج در فضای اطلاع رسانی شهری و محیطی شده و برخلاف قوانین و مقررات است.

منجم تاکید کرد: در صورت عدم توجه شهروندان در نصب داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی از طریق مراجع قانونی با شخص یا اشخاص خاطی برخورد می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: همچنین در صورت نصب، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی توسط سازمان زیباسازی شهرداری جمع‌آوری خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.