میزان مصرف گاز به بیش از ۴۰۰ میلیون متر مکعب در روز رسید

سرپرست راهبری ملی گاز گفت: میزان مصرف گاز در کشور در دو روز گذشته به بیش از ۴۰۰ میلیون متر مکعب رسید.

عقنی سرپرست راهبری شبکه گاز کشور گفت:  با توجه به برودت در اغلب نقاط کشور در طی دو روز گذشته مصرف گاز در بخش خانگی تجاری و  صنایع  غیر عمده به بیش از ۵۰ درصد از  ظرفیت تولید کشور ۴۰۰ میلیون  متر مکعب در روز رسیده  است.

وی افزود:  از روز گذشته مدیریت مصرف در بخش نیروگاهی و صنایع عمده و شرایط برای ایجاد پایدار گاز در بخش خانگی و تجاری و عمومی  و صنایع غیر عمومی فراهم شده  است و با توجه به آنکه برودت هوا نسبت به سال گذشته دیرتر بود و ۱۵ روز زمان مدیریت  مصرف گاز در بخش نیروگاهی دیرتر شروع کرده ایم تمام شرایط تداوم پایدار مصرف گاز در بخش خانگی را در نظر گرفته ایم.

عقنی بیان کرد: میزان مصرف گاز در روز گذشته ۲۶۲ میلوین متر معکعب در بخش خانگی، ۸۳ میلیون در بخش صنایع  و ۵۵ میلیون متر مکعب در بخش مصرف کنندگان عمومی و تجار‌ی  بوده که  مردم  بتوانند از این بخش استفاده کنند.

سرپرست راهبری شبکه گاز کشور  بیان کرد: مدیریت مصرف در بخش  نیروگاهی، سیمان و پتروشمی و تداوم در این حوزه را شروع کرده ایم و در حال حاضر دما یکی از عامل‌های موثر طی امروز بود که  حدود ۵ در مصرف  بخش‌های غیر خانگی ایجاد شده و خوشبختانه امسال محدودیت مصرف نداشته ایم و مصرف حدود ۳ درصد نسبت به نرمال سازی پارسال بیشتر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار