سردار نقدی:

بشریت بیداری امروز را مدیون حاج قاسم است

معاون هماهنگی سپاه پاسداران گفت: بیداری عظیمی که در جهان شکل گرفته را مدیون مردی بنام حاج قاسم سلیمانی هستیم.

سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در دومین روز از هفته بسیج با حضور در گلزار شهدای کرمان به شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

وی دراین دیدار گفت: خون مطهر شهدای غزه که این روز‌ها موجب بیداری همه عالم و بشریت شده، و چشمانش بر روی حقایقی که شاید اگر یک قرن جهاد تبیین و گفتگو می‌کردیم نمی‌توانستیم این موج بیداری را ایجاد کنیم

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ضمن درود به ارواح طیبه همه شهدا خصوصا شهدای مظلوم فلسطین اظهار کرد: شهدای مظلوم فلسطین و غزه قهرمان که این روز‌ها خون مطهرشان موجب بیداری همه عالم و بشریت شده، و بشریت چشمانش بر روی حقایقی که شاید اگر یک قرن جهاد تبیین و گفتگو می‌کردیم نمی‌توانستیم این موج بیداری را ایجاد کنیم، این را مرهون مرد بزرگی هستیم که امروز زائر مزارش هستیم.

این مقام مسئول افزود: ما مدیون شهید سلیمانی هستیم که فداکای او باعث شد این مسیر روشن را پیش روی ما گذاشته شود، خداوند این فداکاری‌های بزرگ را بی اجر نمی‌گذارد.

سردار نقدی تصریح کرد: ما در دیگر جبهه‌های مقاومت چند هزار شهید دادیم، این موج بیداری که در جهان ایجاد شده است هیچ موقع در این حد پیشرفت نداشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: امروز بسیج مستضعفین در میدان شکل عینی گرفته است که امیدواریم از این فرصت بزرگ برای غلبه بر صهیونیست‌ها که آرزوی شهید سلیمانی و همه ما بود بتوانیم استفاده کرده و به نتیجه برسیم.

برچسب ها: حاج قاسم ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار