مقام صهیونیست: حمله به بیمارستان تعارضی با قوانین جهانی ندارد

یکی از مشاوران نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد ارتش این رژیم با حمله به بیمارستان‌ها قوانین بین‌المللی را نقض نمی‌کند.

یکی از مشاوران بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه آمریکایی سی ان ان گفت که تیراندازی صهیوینست‌ها به بیمارستان اندونزی در نوار غزه کاملاً با قوانین بین المللی مطابقت دارد.

افیر فالک در ادامه ادعا‌های خود در این مصاحبه افزود: «تیراندازی اسرائیل به بیمارستان اندونزی در شمال غزه متناسب با قوانین بین‌المللی بود».

این مقام صهیونیست مدعی شد: ارتش اسرائيل به قوانین بین‌المللی، با تناسب و بدون تبعیض پایبند است. یک ضرورت نظامی آشکار برای از بین بردن حماس وجود دارد و این دقیقاً همان کاری است که ما انجام می‌دهیم.

این درحالی است برخلاف ادعای مقامات صهیونیستی مبنی بر تلاش این رژیم برای از بین بردن حماس سازمان‌های بین‌المللی تاکید کردند صهیونیست‌ها مردم غیرنظامی را در غزه هدف قرار می‌دهند و مرتکب جنایت جنگی شده‌اند. در همین راستا پیش از  این سخنگوی وزارت بهداشت غزه با بیان اینکه توانایی‌های کادر پزشکی در بیمارستان اندونزی محدود است، گفت: «پهپاد‌های اسرائیلی هر کسی را که در حیاط بیمارستان اندونزی حرکت می‌کند هدف قرار می‌دهند».

در جریان بمباران و تیراندازی صهیونیست‌ها به سمت بیمارستان اندونزی در شمال غزه تاکنون دست کم ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیده اند. بر اساس گزارش‌های مخابره شده اشغالگران صهیونیست بخش عمل‌های جراحی بیمارستان اندونزی را بمباران کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
کاش مسلمانان جهان و یا حتی آسیا با هم متحد می شدند و کار صهیونیست ها را در فلسطین عزیز یک سره می کردند و برای همیشه مردم فلسطین در کشور خودشون زندگی راحتی را داشته باشند ‌الهی امین .اسمی از اسراییل و اسراییلی نماند ‌
آخرین اخبار