برگزاری رویداد ملی جهادگران عمران روستا

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمانشاه از برگزاری رویداد ملی جهادگران عمران روستا در سطح استان خبر داد.

افراسیاب شوهانی مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمانشاه گفت : به مناسبت هفته بسیج، رویداد ملی جهادگران عمران روستا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمانشاه افزود: این رویداد ملی از ۲۹ آبان ماه به مدت یک هفته در سطح ۱۱ کانون شهرستانی اجرا می‌شود.

وی اجرای طرح عمران روستا با نقش‌آفرینی مهندسین بسیجی و ارائه خدمات فنی و مهندسی در قالب ۱۱ پروژه محرومیت‌زدایی شامل آبرسانی، تکمیل و مرمت منازل نیازمندان، آسفالت معابر، تکمیل و مرمت مساجد و نمازخانه‌ها و... را از شاخص‌ترین برنامه‌های رویداد ملی جهادگران برشمرد و از هماهنگی و حمایت مدیران دستگاه‌های مرتبط قدردانی کرد.

مسئول بسیج مهندسین عمران استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری سلسله نشست‌های جهاد تبیین و همچنین اجرای دوره‌های توانمند‌سازی و تجلیل از مهندسین بسیجی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است و در این میان بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و پیوست رسانه‌ای و فرهنگی برای تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه مورد تاکید است.

وی گفت: برپایی میز خدمت در مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدای مهندس و انجام خدمت مومنانه به همت انجمن مهندسین خیر از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است. 

مسئول بسیج مهندسین عمران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بسیج و حرکت‌های فرهنگی نظیر این حرکت حاصل یک تفکر و ایده انقلابی است و باید برای ماندگاری آن در جامعه تلاش شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.