دستگیری سارق سیم و کابل مخابراتی در زاهدان

جانشین فرمانده انتظامی زاهدان از دستگیری سارق سابقه دار با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در سطح این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  غلامرضا نورا  در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی در سطح شهرستان زاهدان با توجه به مشکلات به وجود آمده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ کریم آباد این شهرستان نیز در پیگیری‌های تخصصی خود فردی معتاد و سابقه دار را در ارتکاب این جرائم شناسایی و تحت پیگرد خود قرار دادند.

 سرهنگ نورا در ادامه با اشاره به دستگیری متهم در سطح یکی از خیابان‌های اصلی شهر توسط تیم عملیاتی پلیس گفت: مجرم با توجه به کشفیات و مستندات ارائه شده ماموران انتظامی به ۱۶ فقره سرقت کابل برق مخابراتی در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کرد.

 جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان نیز در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد به ضرورت مشارکت شهروندان در برقراری امنیت جامعه اشاره کرد و بیان داشت: شهروندان ضمن توجه ویژه به هشدار‌های پلیسی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با شماره تماس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها: سارق ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار