دیدار سفیر و سرکنسول ایران در امارات و فرانکفورت با امیرعبداللهیان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده و سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت با وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کردند.

منصور آیرم سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار و ضمن ارائه گزارشی از حوزه ماموریت خود برنامه‌های پیش رو در زمینه کنسولی، ایرانیان، اقتصادی، علمی و فرهنگی را تشریح کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در این دیدار جایگاه ایرانیان و لزوم ارائه خدمات مناسب و روان کنسولی را به عنوان یکی از اولویت‌های دستگاه سیاست خارجی مورد تاکید قرار داد.

آیرم پیش از این در سمت‌های کارشناس سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین، مشاور معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان، کفیل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شانگهای، سرکنسول در نخجوان، رئیس اداره روابط دوجانبه و دستیار مدیرکل تشریفات وزارت امورخارجه خدمت کرده است.

منصور آیرم سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد

دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با امیرعبداللهیان

همچنین رضاعامری سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با وزیر امور خارجه دیدار کرد و ضمن ارائه گزارشی از روند رو به رشد روابط میان دو کشور، راه‌های توسعه مناسبات و رفع موانع و حل و فصل مشکلات اجرایی را با وزیر امور خارجه کشورمان مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار داد.

وزیر امور خارجه با اشاره به اهمیت تقویت روابط راهبردی و توسعه مناسبات در راستای سیاست تقویت روابط با همسایگان، روابط تهران و ابوظبی را در مسیر ارتقا و رشد ارزیابی و ابراز امیدواری کرد برخی مسائل اجرایی دوجانبه خصوصا در ابعاد اقتصادی و تجاری نیز با همکاری مقامات و مسئولین دو طرف و در راستای تحقق اراده رهبران دو کشور هرچه زودتر حل و فصل شود.

در این دیدار آخرین تحولات فلسطین و غزه نیز مورد بحث و گفت گو قرار گرفت.

رضاعامری سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با وزیر امور خارجه دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار