خبر خوش رئیس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان برای دانشجویان/افزایش واحد درسی در تابستان

رئیس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان افزایش واحد درسی در ترم‌های تابستان را خبری خوش برای دانشجویان جدیدالورود به این دانشگاه عنوان کرد.

  ابوالفضل توسلی  در مراسمی که برای دانشجویان ورودی سال تحصیلی جدید برگزار شد ضمن خوش آمد گویی و ابراز خرسندی از کسب موفقیت و پذیرش دانشجویان در این دانشگاه، اظهار کرد: قدر لحظات خود را بدانند و نهایت استفاده را از ظرفیت‌ها و موقعیت‌های دوران تحصیل ببرند.

وی افزود: ۱۰ مرکز دانشگاه پیام‌نور در سطح سیستان و بلوچستان با شعار «آموزش برای همه، همه‌جا و همه‌وقت» در شهرستان‌های زهک، زابل، زاهدان، خاش، سراوان، نیکشهر، چابهار، راسک، سوران و ایرانشهر فعال بوده که بیش از ۹ هزار دانشجو دارد و از این تعداد بیش از ۲ هزار نفر در مرکز زاهدان مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر اینکه علم و دانش عزت و افتخار هر کشور است، ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور با در اختیار داشتن اعضای هیات علمی متخصص اقدام به نیازسنجی دوره‌های مهارتی و شغلی موردنیاز در تمامی مراکز و واحدهای این دانشگاه در استان کرده تا با آموزش این دوره‌ها گام مؤثری را در ارتقای توانمندی‌های مهارتی، شغلی، هنری و حرفه‌ای دانشجویان به منظور بسترسازی خوداشتغالی دانشجویان، هموار کردن زمینه‌های اشتغال، ارتقای کمی و کیفی مهارت‌های فردی و اجتماعی دانشجویان بردارد.

وی تاکید کرد: امروزه دانشگاه صرفاً به آموزش و پژوهش منتهی نمی‌شود؛ بلکه فراتر از آن باید طبق فرموده مقام معظم رهبری، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش و ایجاد زمینه‌های اشتغالزایی به خلق ثروت در داخل و جوامع بین‌المللی پرداخت.

توسلی، از دانشجویان خواست برای بروزرسانی علوم خود در انجمن‌ها، تشکل‌ها و کمیته‌های پژوهشی و علمی عضو شده و اظهار امیدواری کرد که تمام دانشجویان با علم‌آموزی، پژوهش و تولید بتوانند در روند اعتلای علمی کشور قدم برداشته و از رهنمودهای اساتید و تجارب دانشجویان سال بالاتر استفاده کنند.

وی به اعطای وام‌های شهریه دانشجویی اشاره کرد و گفت: وام‌های شهریه دانشجویی با کارمزد چهار درصد سالانه در مقطع کارشناسی ۳۰ میلیون ریال و در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰ میلیون ریال در هر نیمسال تحصیلی اختصاص خواهد یافت که ۹ ماه بعد از پایان زمان فارغ‌التحصیلی اقساط بازپرداخت آن شروع می‌شود.ئ

رییس دانشگاه پیام‌نور سیستان و بلوچستان افزود: دانشگاه پیام‌نور به عنوان بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین دانشگاه دولتی کشور در مقطع کارشناسی برای ترم تابستانی اجازه افزایش واحد درسی را برای دانشجویان فراهم کرده تا بازه تحصیلی کوتاه‌تری را سپری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار