شهردار قم:

جنایات غزه باطن واقعی و خشن غربی ها را نشان داد

شهردار قم با اشاره به شهادت هزاران کودک توسط صهیونیست‌ها در غزه گفت: حکومت‌های غربی با سکوت و حتی حمایت از جنایات صهیونیست‌ها باطن خشن و واقعی خود را نشان دادند.

 سید مرتضی سقائیان،شهردار قم در جمع اساتید و فرهیختگان اندونزیایی  از اهمیت اسلام و اجرای فرامین الهی برای رسیدن به یک نظم نوین جهانی و آرامش واقعی در جهان گفت و افزود: اگر امروز غرب اقدام به اسلام هراسی میکند به این معنا است که از نقش اسلام آگاه شده است و میداند که اسلام این نظم نوین دروغین که غرب به راه انداخته است را رسوا خواهد کرد.

وی افزود: اگر غرب برای نابودی حجاب تلاش میکند به این معنا است که غرب زیر بنایی ندارد و حجاب یکی از مصادیق هویتی اسلام است، امت‌های مسلمان باید با وحدت از کیان و هویت خود دفاع کنند.

سید مرتضی سقائیان با اشاره به روز جهانی کودک و شهادت هزاران کودک در غزه توسط صهیونیستها گفت: حکومت‌های غربی با سکوت و حتی  حمایت از این جنایت‌ها که در فلسطین اتفاق می‌افتاد و رای ندادن به آتش بس باطن خشن و واقعی خود را نشان داده است و امت‌های اسلامی باید همگی در کنار هم برای نابودی رژیم خبیث صهیونیست تلاش کنند و به وحدت کلمه برسند.

وی افزود: امروزه امت‌های مسلمان بیدار شده اند، اما ما خواهان بیداری تمام حکومت‌های اسلامی هستیم تا در کنار هم منادی وحدت شویم و مشکلات امت‌های مسلمان را در کنار هم حل کنیم.

در این دیدار نورالیمان هیما امرالله رئیس دانشگاه الاحیاکونیگان جاوه غربی نیز گفت: اندونزی بزرگترین کشور مسلمان جهان است و حکومت و مردم اندونزی در کنار مردم فلسطین خواهند بود و هر حمایتی که لازم باشد از مردم غزه خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار