تبلیغات زودهنگام داوطلبان نمایندگی مجلس در فضای مجازی تخلف است

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: تبلیغات زودهنگام داوطلبان نمایندگی مجلس در فضای مجازی رصد می‌شود و تخلف است.

نشست هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زرند با حضور فرماندار، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات، رئیس دادگستری، دادستان و اعضای هیئت اجرایی انتخابات در سالن جلسات فرمانداری زرند برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند ضمن تشکر از اعضای هیئت اجرایی به واسطه برنامه ریزی منظم در انجام وظایف محوله از تشکیل شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خبر داد. 

وی از اعضای هیئت اجرایی خواست ضمن هماهنگی با این شورا، نسبت به فعالیت‌های داوطلبین انتخابات نظارت کامل داشته باشند.

در ادامه ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری شهرستان زرند گزارشی از روند تشکیل و اقدامات شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی ارائه داد. 

او با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی تخلف محسوب می‌شود، از داوطلبان انتخابات خواست با احترام به قانون، زمینه ایجاد یک فضای رقابتی سالم را فراهم آورند.

 علی پوررنجبر، مسئول هیئت نظارت بر انتخابات با تشریح تقویم برنامه ریزی هیئت نظارت استان کرمان گفت: فعالیت‌ها و اقدامات داوطلبین تا موعدانتخابات رصد می‌شود. 

او افزود: در سال های قبل مورد‌هایی از رد صلاحیت داوطلبین تا یک روز مانده به زمان رای گیری مشاهده شده است که امیدواریم داوطلبین حوزه‌های انتخابیه زرند و کوهبنان با قانون مداری و تبعیت از دستورالعمل‌های صادره، زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار