آغاز مرحله دوم یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومانی جهاد آب رسانی در آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در نشست آغاز مرحله دوم یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومانی جهاد آب رسانی در آذربایجان شرقی گفت: هر جایی بسیج و فرهنگ بسیج وارد شده است کار‌ها و پروژه‌ها به خوبی پیشرفته است.

 کلامی گفت: در حوزه آب رسانی در آذربایجان شرقی، حوزه روستایی استانداری، بسیج سازندگی سپاه عاشورا و شرکت آب و فاضلاب استان عملکرد خوب و موفقی داشته اند.
وی با تاکید به اینکه حوزه آب یکی از اولویت‌های مهم در استان است افزود: حوزه آب و رفع تنش‌های آبی در استان از ابتدا یکی از اولویت‌های مهم استان و استاندار بوده است؛ چه در مورد تامین اعتبار و ساخت سد‌های استان و چه آب رسانی به روستا‌ها که یکی از دغدغه‌های مهم استاندار از روز اول بوده و بر روی این مساله تاکید جدی دارند.

وی ابراز امیدواری کرد: برای شروع مرحله دوم جهاد آب رسانی در استان مانعی برای تامین مالی وجود ندارد و امیدواریم طبق برنامه ریزی‌های لازم پیش برود.

رئیس کارگروه آب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز در این جلسه گفت: امروز در آذربایجان شرقی قراردادی با اعتبار یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان منعقد می‌شود که استانداری، آبفا و بسیج سازندگی در این قرارداد نقش دارند.

محمد همت گفت: در کل کشور قرار بود اجرای پروژه برای کمتر از ۱۰ استان ابلاغ شود که یکی از فاکتور‌های اساسی انتخاب آن پیشرفت کار بود که در این راستا همدلی و همسویی در آذربایجان شرقی برای پیشبرد کار‌ها و حل مشکلات وجود داد.

وی افزود: هدف گذاری ما در اجرای پروژه‌ها رفع نیاز‌های اساسی مردم است و اجرای نمایشی و فانتزی وجود ندارد و این موضوع مهم در آذربایجان شرقی اتفاق افتاده است.

وی تاکید کرد: پشرفت کار در کل کشور حدود ۴۴ درصد است که این عدد در آذریایجان شرقی ۸۷ درصد است.

نماینده مجری طرح‌های مجتمع‌های آب رسانی آب و فاضلاب کشور نیز گفت: یکی از پروژه‌های خوب کشور در حوزه آب رسانی در آذربایجان شرقی با اهداف عالی در حال انجام است.

محمدحسین محمدی گفت: میزان پیشرفت پروژه‌ها در کشور حدود ۴۴ درصد است که این میزان در آذربایجان شرقی با سرعت بیشتری در حال پیشرفت است.

وی تاکید کرد: مجموع تلاش‌های انجام یافته در راستای اجرای پروژه‌ها منجر به تولید آب پاک و باکیفیت برای مردم خواهد بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا نیز اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام یافته تا امروز باید ۶۷ درصد پروژه‌ها انجام میافت که با همکاری تنگاتنگ نیرو‌های جهادی با آب و فاضلاب استان این میزان پیشرفت به ۸۷ درصد رسیده است.

جواد ملک لو تاکید کرد: در اجرای پروژه‌ها در بین ۶ استان موفق کشور بودیم که توانستیم مرحله اول جهاد آب رسانی را جلو ببریم و مصمم هستیم مرحله دوم را نیز اجرایی نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.