تاکید بر استفاده از ظرفیت بانوان فعال، نخبه و دانشگاهی همدان در تمام عرصه‌ها

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید بانوان فعال، نخبه و دانشگاهی همدان شناسایی و از ظرفیت‌های آن‌ها کمک گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در جمع بانوان فرهنگی همدان گفت: در روزگاری هستیم که هجمه‌های فرهنگی بسیار است و اگر فعالیت‌های فرهنگی شما بانوان نبود، قطعاً شرایط فرهنگی بسیار بغرنج‌تر می‌شد.

او گفت: باید بانوان فعال، نخبه و دانشگاهی همدان شناسایی و از ظرفیت‌های آن‌ها کمک گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه با توجه به هجمه‌های فرهنگی و برخی بی برنامگی‌های فرهنگی، مجمع بانوان فرهنگی همدان به جد وارد کار شود، افزود: باید بانوان در این مجمع، حمایت شوند و بتوانند در کمیته‌های تخصصی وارد کار شوند.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: برای پویایی این مجمع، در وهله اول شناسایی بانوان نخبه و فرهنگی و در مرحله بعدی تشکیل کمیته‌های تخصصی برای بررسی مسائل حوزه بانوان و ارائه راهکار‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه چهار سال پیش موضوع نبود پارک و فضای مناسب بانوان و دختران همدانی را مطرح کرده‌ام، گفت: هنوز هم چنین وجود چنین فضایی در همدان بسیار محدود است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خواستار ورود اهالی رسانه به موضوع مطالبه گری شد و گفت: دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این مسیر وارد کار شوند، بسیاری از ساختمان‌های دولتی بی خاصیت مانده و تعطیل شده‌اند، حال آنکه همان ساختمان می‌تواند در اختیار فعالین قرآنی و فرهنگی قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه تمامی امور و کار‌ها باید با محوریت خانواده و ازدواج پیش رود، گفت: مجمع بانوان فرهنگی همدان در بحث حفظ خانواده وارد کار شود تا بتوان با محوریت خانواده و ازدواج در تمامی برنامه‌ها پیش رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.