برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بابلسر

فرمانده سپاه بابلسر از اجرای بیش از ۱۰۰۰ برنامه در ۱۰۲ محله بابلسر به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات به مناسبت هفته بسیج، گفت: در هفته بسیج امسال به‌دنبال تقویت محله‌محوری و حرکت‌های محلی هستیم که در سطح ۱۰۲ محله بیش از ۱۰۰۰ برنامه برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال بسیج، امید ملت ایران است، افزود: بسیج عجین شده با مقاومت است و سرپنجه اصلی آن پایگاه مقاومت است.

بازوند گفت: بسیج یعنی همین الگویی که امروز در عالم و در مقابله با رژیم صهیونیستی می‌بینیم، یعنی حرکت عمومی به سمت فطرت پاک انسانی.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه در دفاع مقدس و مقابله با داعش، بسیج و منطق مقاومت مردم را بیدار کرد، افزود: اساسا بسیج منشا تحقق انقلاب اسلامی است.

او مقاومت را یک الگوی حکم‌رانی عنوان و گفت: اکنون دو قطب در عالم باقی مانده که یک قطب آن مقاومت است که مقابل قطب لیبرالیسم قرار گرفته و حرم آن جمهوری اسلامی است.

بازوند افزود: منطق مقاومت و بسیج به این علت امید ملت ایران است که هیچ‌گاه برای آن هدف وسیله را توجیه نکرده و برای حل مسئله مردم بدون چشم‌داشت اقدام می‌کند.

او با اشاره به اینکه در هفته بسیج امسال همانند گذشته به‌دنبال تقویت محله‌محوری و حرکت‌های محلی هستیم که در سطح ۱۰۲ محله بیش از هزار برنامه از جنس خدمت‌رسانی، آموزش، تبیین، روشنگری و جشنواره‌های ورزشی برگزار می‌شود، ادامه داد: مهم‌ترین برنامه امسال نمایشگاه هفته بسیج است که در ۷ محور اقتصاد مقاومتی، رسانه و فضای مجازی، فرهنگی، پشتیبانی و زیرساخت، تربیت و کادرسازی، بانوی نقش‌آفرین و اقتدار و امنیت در مصلی المهدی (عج) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه اجتماع بزرگ بسیجیان در سوم آذر ماه از ساعت ۹ صبح با سخنرانی سردار میراحمدی معاون وزیر کشور در مصلی المهدی برگزار می‌شود، افزود: همایش نسل طلایی با موضوع فرزندآوری، افتتاح سه خانه محروم، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با حضور مسئولان در مدارس، نشست فصلی شورای تحول محلات پازوار با حضور معاون استاندار از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در بابلسر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار