تجلیل از پرستاران درمانگاه شهید ثمره در زرند

آیین تجلیل از پرستاران درمانگاه شهید ثمره (فجر) زرند با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده شهید ثمره، حجت الاسلام مظاهری مسئول نمایندگی اطلاعات سپاه ثارالله استان کرمان، سرهنگ پاسدارکارگر فرمانده سپاه و کادر درمان انجام شد، حجت الاسلام مظاهری مسئول نمایندگی اطلاعات سپاه کرمان به ولادت با سعادت حضرت زینب (س) اشاره کرد و با اعلام اینکه انتخاب نام زینب از طرف خداست، گفت: پیامبر با جبرئیل صحبت کرد و نامی خواست، لذا یک نام به اوداده شد وآن نام زینب یعنی زینت پدر بود.

وی افزود: پیامبرکنیه خواست، پس کنیه ام المصائب ازطرف جبرئیل برای نوه پیامبرداده شد.

حجت الاسلام مظاهری تصریح کرد: حضرت زینب (س) رنج ها کشید تا امروز اسلام بماند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بحث حق و باطل در زندگی امروز پرداخت و گفت: حق و باطل در زندگی امروز، همان حماس و اسرائیل است.

حجت الاسلام مظاهری افزود: صهیونیست ها هزار و۲۰۰ نفر در کرانه باختری به شهادت رساندند تا انقلابی صورت نگیرد.

وی با اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل تصریح کرد: این جنگ مختص غزه نیست؛ بلکه میان حق و باطل و مختص همه مسلمانان است.

سرگرد پاسدار سیدرضا جعفری رئیس درمانگاه شهید ثمره نیز ضمن تبریک روز پرستار، ارتقا از حالت کلینیک به پارا کلینیک، راه اندازی بخش‌های اعصاب و روان، تغذیه، ارتوپد، فنی، جراحی، فیزیوتراپی، افزایش زیربنا به ۷۴۰ متر مربع، راه اندازی کلینیک ناباروری سطح ج و کلینیک دیابت را از جمله اقدامات انجام شده در این مرکز برشمرد.

وی از تشکیل گروه جهادی درمانی شهید ثمره برای خدمات رسانی به مناطق محروم خبر داد و آن را از دیگر خدمات این مرکز بیان کرد.

درپایان این آیین که با برنامه های متنوع فرهنگی همراه بود از پرستاران درمانگاه شهید ثمره تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار