مدیر شبکه و مرکز بهداشت فهرج:

به زودی مشکلات درمانی بخش نگین کویر مرتفع می شود

مدیر شبکه و مرکز بهداشت فهرج گفت: بزودی مشکلات درمانی بخش نگین کویر از جمله خدمات رادیولوژی، دندانپزشکی و پزشک متخصص مرتفع می‌شود.

جلسه شورای سلامت بخش نگین کویر با حضور بخشدار، مدیر شبکه و مرکز بهداشت فهرج، نماینده امام جمعه، امام جمعه اهل سنت، شهردار، فرماندهان حوزه بسیج و انتظامی، شورای اسلامی شهر و بخش و دیگر مسئولین به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در محل مرکز جامع سلامت روستایی محمدآباد دهگاوی برگزار شد.

میراولیایی بخشدار نگین کویر ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) گفت: با توجه به جمعیت ۳۰ هزار نفری و گستردگی بخش و ۳ مرکز جامع سلامت درخواست می‌شود تا مشکلات تخصیص پزشک متخصص، داروخانه شبانه روزی، نصب دستگاه کلر زنی استاندارد آب، پیشرفت اجرایی ۲ خانه بهداشت حسین آباد سرجنگل و علی آباد شهنوازی، بهداشت محیط روستاها، حمایت درمانی از مددجویان، تامین نیاز بیشتر دارویی و جذب گروه‌های جهادی پزشکی در این منطقه که بیش از پیش احساس می‌شود، پیگیری و مرتفع شود.

مدیر شبکه و مرکز بهداشت فهرج نیز ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، ۶ پزشک متخصص در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) فهرج مستقر کردیم و همچنین خدمات رادیولوژی را در این بیمارستان راه اندازی می‌کنیم تا مردم مسافت و هزینه زیادی را تا شهرستان‌های همجوار متحمل نشوند.

وی افزود: برای رفاه حال شهروندان، خدمات دندانپزشکی از هفته آینده در مرکز جامع سلامت محمدآباد نگین کویر مستقر و به مردم این منطقه خدمات رسانی می‌کند.

مشکی در ادامه با اشاره به پیگیری و نصب دستگاه کلر زنی آب شرب در بخش نگین کویر گفت: تلاش خواهیم کرد تا خانه بهداشت حسین آباد سرجنگل و علی آباد شهنوازی تقریبا تا سه ماه آینده پیشرفت قابل قبولی داشته باشد و در آینده نزدیک بتواند به مردم این روستا‌ها خدمات بدهد.

وی همچنین از همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج و آبفای نگین کویر به منظور واگذاری لوله و حل مشکل آب آشامیدنی درمانگاه محمدآباد دهگاوی تشکر کرد.

مدیر شبکه و مرکز بهداشت فهرج با اشاره به خدمات دهی طرح دیابت و فشار خون و درخواست همکاری از مردم تصریح کرد: در بحث بهداشت محیط ما با همکاری دیگر دستگاه‌ها این مشکلات را مدیریت و مرتفع خواهیم کرد.

در پایان این جلسه از کادر سلامت بخش نگین کویر فهرج تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار