مخالفت نتانیاهو با رئیس ستاد ارتش صهیونیست‌ها

منابع صهیونیستی از افزایش اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی خبر دادند، به حدی که نتانیاهو طرح‌های رئیس ستاد ارتش را رد کرده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه طرح‌هایی را که هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اشغالگر درباره ادامه درگیری‌های زمینی در جنوب نوار غزه تایید کرده بود، رد کرد.

براساس گزارش العربی الجدید، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کرد که هرزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش، ارزیابی وضعیت نوار غزه را انجام داده و طرح‌هایی را برای ادامه نبرد‌ها تایید کرده است.

 تارنمای عبری «واللا» فاش کرد که این طرح‌ها مربوط به گسترش نفوذ زمینی به جنوب نوار غزه است و افزود که نتانیاهو از تأیید گسترش این تهاجم در دوره کنونی خودداری کرده است.

 شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی جمعه شب در گزارشی اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی تصمیم گرفته است حملات خود را در شمال نوار غزه گسترش دهد و این موضوع قبلاً در بسیاری از مناطق آغاز شده است که ارتش در آن‌ها اقدام جنگی نکرده بود. 

از این طریق، ارتش اشغالگر به دنبال افزایش «دستاوردهای» خود در شمال نوار غزه است. نیر دوری، خبرنگار نظامی این شبکه، اعلام کرد: برآورد‌های اسرائیل نشان می‌دهد که تخریب در شمال نوار غزه از جمله تخریب حدود ۳۰۰ هزار خانه و آپارتمان حدود ۵ سال زمان نیاز دارد تا بازسازی شود.

جنگ علیه نوار غزه روز یکشنبه وارد چهل و چهارمین روز خود شد. طی این مدت ارتش صهیونیستی همچنان مکان‌هایی که غیرنظامیان در آن تجمع می‌کنند از جمله مراکز بهداشتی و مدارس آنروا را هدف قرار داد، در حالی که تهدیدات رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن جنوب نوار غزه در حال افزایش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
لعنت خدا به اسراییل و اسراییل درست کن
آخرین اخبار