تاکید بر حل مشکل مسکن ایثارگران به دور از بروکراسی اداری و تشریفات زائد

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران با مناعت طبع هیچ گونه توقعی از مسوولان ندارند، اما مسوولان هستند که باید نسبت به حل مشکلات آن‌ها احساس وظیفه کنند

ابراهیم عزیزی در نشستی که به منظور هماهنگی دستگاه‌های ذی ربط برای ساخت مسکن خانواده شهدا و ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس برگزار شد، گفت: برای تامین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران، نباید اسیر بند و تبصره و تشریفات زائد اداری شد.

او گفت: ما می‌خواهیم برای این خانواده‌ها که حق بزرگی بر گردن آحاد جامعه دارند قدمی برداریم، اما نباید روند اجرایی و اداری در دستگاه‌ها معطل شود.

عزیزی تصریح کرد: ما بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری شیراز، نظام مهندسی و سایر دستگاه‌هایی که مورد نیاز است را پای کار آورده و جلسات متعددی در این راستا با مسئولان ملی و استانی برگزار کرده ایم تا این کار بزرگ را هر چه زودتر به سرانجام برسانیم.

نماینده شیراز و زرقان خاطرنشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران همواره دارای مناعت طبع می‌باشند و هیچ گونه توقع و درخواست غیر منطقی از مسوولان ندارند، اما این وظیفه ما است که مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

او از مدیران حاضر در این جلسه خواست که به سرعت روند ساخت و احداث مسکن ایثارگران دنبال کنند و افزود: خانواده معزز ایثارگران با توجه به آورده‌ای که به صورت وام مسکن از طریق بنیاد شهید دریافت می‌کنند می‌توانند برای خانه دار شدن اقدام نمایند.

لازم به ذکر است در پایان این نشست صورت جلسه‌ای تنظیم و با توجه به زمان بندی و توافقات انجام شده به دستگاه‌های ذی ربط ابلاغ گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.