میز خدمتی که آب را به روستای مراد آباد زاهدان رساند

امروز طی مراسمی طرح شبکه آبرسانی به روستای مراد آباد در اطراف شهر زاهدان با حضور مسئولین و مردم این روستا افتتاح شد.

 سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه طرح شبکه آبرسانی روستای مرادآباد زاهدان با تبریک  سالروز تأسیس شجره طیبه بسیج بیان کرد: یکی از بسترهایی که بسیج از گذشته به آن توجه داشته حوزه خدمت به مردم در قالب کارهای جهادی است. طرح آبرسانی به روستای امان‌آباد کار خیری است که با کمک سازمان آب منطقه‌ای استان به ثمر نشست.
 
فرمانده سپاه سلمان افزود: افتخار می‌کنیم که در خدمت مردمان عزیزمان در اقصی‌نقاط استان باشیم و بتوانیم خدمتی شایسته را به آنان ارائه دهیم.
 
وی تصریح کرد: اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج عشایری بسیار مهم هستند و این قشر نقش بسیار مهمی در زمینه تولید دارند؛ اهتمام به تولید در روستا بسیار مهم است و روستاها باید مولد باشند.
 
مرتضی نورا، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این طرح پر برکت اظهار کرد: جرقه این طرح از هفته دولت امسال و در جریان برپایی میز خدمت بسیج ادارات زده شد.
 
وی افزود: در آن میز خدمت مشکل اهالی این روستا مطرح و پس از آن از جانب مسئولین اداره آب و فاضلاب پیگیری شد؛ باتوجه‌به مشکلاتی که مردم این روستا داشتند تلاش شد تا طرح شبکه آب آن با سرعت پیگیری شود.
 
نورا تصریح کرد: مدت‌زمان شروع تا راه‌اندازی این شبکه حدود دو ماه طول کشید و امروز به حمدالله آن افتتاح می‌شود.
 
وی افزود: برای این طرح باتوجه‌به اینکه این روستا فاقد شبکه برق‌رسانی نیز است، تأمین برق موردنیاز با راه‌اندازی توربین خورشیدی با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان صورت گرفت
 
امان‌الله زارع زهی، ریش‌سفید روستای مرادآباد زاهدان نیز با تشکر از مسئولین بابت راه‌اندازی شبکه آب این روستا، گفت: مردم ما نیازمند این آب بودند و این طرح شادی مضاعفی را به مردم ما هدیه داد.
 
وی افزود: این روستا باتوجه‌به منطقه‌ای که قرار دارد از امکانات دور است و علاوه بر آب به برق نیز نیلز مبرم دارد.
 
وی در پایان گفت: از مسئولین تقاضا داریم در زمینه تأمین برق برای روستا نیز اقدامی انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار