خواجه‌امیری:

برنامه‌های توسعه‌ای بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران با قوت ادامه دارد

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع گفت: برنامه توسعه‌ای بیمارستان شهید چمران با دستور وزیر دفاع در دستور کار قرار دارد.

با حضور امیر دریادار خواجه امیری مراسم تقدیر از پرستاران بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران برگزار شد.

امیردریادار خواجه امیری معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در این مراسم که با حضور جمعی از کادر درمان و پرستاران بیمارستان شهید چمران برگزار شد طی سخنانی با تقدیر از زحمات بی شائبه کادر درمان بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران وزارت دفاع و همچنین ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه اظهار داشت: اقدامات ظالمه رژیم صهیونیستی در کشتن کودکان و بمباران بیمارستان‌ها و حمله به مردم مظلوم «غزه» در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

امیر دریادار خواجه امیری با اشاره به اینکه امروز به عنوان روز پرستار و به نام مبارک حضرت زینب (س) نام گرفته گفت: حضرت زینب (س) جلوه صبر، استقامت، ایستادگی و و اسوه برای همه زنان و مردان آزاده است.

امیر دریادار خواجه امیری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه، شهدای کادر درمان بویژه شهدای مدافع سلامت بیمارستان شهید چمران ادامه داد: کادر پرستاری در طول دوران دفاع مقدس با تأسی از الگوی صبر و ایستادگی، حضرت زینب (س) در کنار رزمندگان اسلام بودند و با توجه به آن همه محدودیت و کمبود امکانات در ایفای نقش و تکلیف الهی خود حماسه آفریدند.

وی همچنین با اشاره به سال‌های وجود بیماری کرونا در کشور و در اقصی نقاط جهان گفت: جانفشانی کادر پزشکی و مدافعان سلامت در آن ایام بر هیچ کس پوشیده نیست و تعداد شهدای کادر درمان در دوران کرونا که در حال خدمت به مردم جان خود را نثار کردند کم نیست؛ که یاد و خاطره همه آن عزیزان ایثارگر را هم گرامی می‌داریم. 

وی با بیان اینکه مجامع بین الملل در حوادث مربوط به اغتشاشات ایران و بهم ریختن امنیت داخلی و بین المللی کشور از هیچ توطئه و دسیسه‌ای در عرصه رسانه دریغ نکردند گفت: همین مجامع حقوقی در برابر اقدامات شنیع رژیم صهیونیستی از جمله کودک کشی و از بین بردن افراد غیر نظامی بی دفاع و حتی بیمارستان‌ها و مدارس هم سکوت کرده اند.
 
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان جانفشانی‌های کادر درمان و پرستاران در غزه افزود: آن‌ها در شرایط بسیار بسیار سختی در حال خدمت رسانی به کودکان و مردم مظلوم غزه هستند و در حالی پای کار ایستاده اند که هر لحظه سایه بمباران و کشتار رژیم سفاک صهیونیسیتی بر سر آنان است و این می‌تواند الگوی خوبی برای همه پرستاران در دنیا محسوب گردد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با اشاره به آغاز احداث مجتمع آزمایشگاهی بیمارستان شهید چمران گفت: برنامه توسعه‌ای این بیمارستان با دستور وزیر دفاع در دستور کار قرار دارد و ان شاء الله ارائه خدمات پزشکی برای رفاه بیشتر مردم عزیز و همچنین نیرو‌های مسلح بیش از پیش تقویت خواهد شد.

در پایان این مراسم کادر درمان بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران با قرائت بیانیه ای، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار