مراسم بزرگداشت شهدای سلامت استان یزد

به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار مراسم بزرگداشت شهدای سلامت استان یزد برگزار شد.

یعقوب سلیمانی دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در مراسم بزرگداشت شهدای سلامت استان یزد با تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) یاد ۹ شهید سلامت و ۱۲ شهید امدادگر استان یزد را گرامی داشت و گفت: ما و خانواده‌های شهدا باید ادامه دهنده‌ی راه آن عزیزان باشیم.

او با اشاره به دوران سخت مقابله با شیوع کرونا، یادآور شد: اهمیت نقش ایثارگونه پرستاران و جایگاه گروه‌های جمعیت هلال احمر در دوران کرونا غیر قابل انکار است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همدستان آن در فلسطین و غزه، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد و در جنگ غزه بر خلاف قوانین، مراکز سازمان ملل و نیرو‌های امدادگر صلیب سرخ را هدف حملات موشکی خود قرار می‌دهد.

سلیمانی با اشاره به حملات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان در غزه بیان کرد: آماده به فداکاری پرستاران و کادر درمان در همه مواقع از شیوع ویروس منحوس کرونا و آن شرایط سخت تا جنگ‌هایی اینچنین ستودنی است.

او با اشاره به طرح نذر آب هلال احمر، اظهار داشت: این طرح ارتقاء یافته و در قالب طرح نذر خدمت اجرا می‌شود.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: با فتنه‌هایی که کشور‌های غربی و دشمنان اسلام بر علیه ایران و اسلام پیش گرفتند، روحیه‌ی فداکاری، استکبارستیزی و مجذوب ولایت بودن راه مقاومت و ایستادگی مقابل فشار‌های توطئه گران است.

سلیمانی در پایان گفت: بر خود لازم می‌دانیم تا با تکریم مقام کادر درمان و امداد گران همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری و روز پرستار جانفشانی‌های این بزرگواران را ارج نهیم.

گفتنی است: در این مراسم از خانواده شهدای سلامت استان تقدیر و کتاب نقش جمعیت هلال احمر استان یزد در دفاع مقدس با عنوان "حماسه هلال " رونمایی شد و از نویسندگان این کتاب قدردانی بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.